Gjest Gjest_Lilla_* Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Hei, Tenker å gi et abbonement på et blad i 60 års dag til en dame. Trenger tips til hva som passer...
Arkana Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Vi over 60, Hjemmet, Norsk Ukeblad, et kryssordblad, et hobbyblad (du vet sikkert hva hun liker å drive med).
Sarah Salamander :-) Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Vi over 60, Hjemmet, Norsk Ukeblad, et kryssordblad, et hobbyblad (du vet sikkert hva hun liker å drive med). ← Er det ikke litt kipt å få vi over 60 i 60 års dag? Jeg hadde gått for noe litt mer ungdommelig som f. eks Tara!!!
Arkana Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Er det ikke litt kipt å få vi over 60 i 60 års dag? Jeg hadde gått for noe litt mer ungdommelig som f. eks Tara!!! ← Jo, du har kanskje rett i det. Trenger ikke poengtere at hun nå har passert 60 på den måten.
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2006 #9 Skrevet 6. juli 2006 Famikien må jo være midt i blinken! Bare koselige historier om ildsjeler og snille mennesker, slankekurene glimrer stort sett med sitt fravær, masse håndarbeid og mye fra "gamle" dager (som egentlig ikke er så veldig gammle... eller er det kanskje jeg begynner å bli gammel?) Min mor abonerer på Familien og selv om jeg offisielt bare overtar håndarbeidsidene synes jeg det er et koselig blad å lese. Herregud, jeg har virkelig blitt gammel......
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #10 Skrevet 7. juli 2006 mutter er 64 og elsker Hjemmet. De har de beste kryssordene sier hun???
tuji Skrevet 7. juli 2006 #11 Skrevet 7. juli 2006 Min mor abonerer på Familien og selv om jeg offisielt bare overtar håndarbeidsidene synes jeg det er et koselig blad å lese. Herregud, jeg har virkelig blitt gammel...... ← Jeg samler også på håndarbeidssidene i Familien, og jeg er ikke 30 enda. Gamlisungdom?
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2006 #12 Skrevet 7. juli 2006 Jeg samler også på håndarbeidssidene i Familien, og jeg er ikke 30 enda. Gamlisungdom? ← Hehe... bra det ikke er bare meg! Men det er nesten så jeg begynner å lure litt på meg selv, har komplett samling av håndarbeidsidene fra Familien fra -94 og fram til i dag....................
tuji Skrevet 7. juli 2006 #13 Skrevet 7. juli 2006 Når først kortene skal på bordet, så abonnerer jeg faktisk selv
Gjest Pet Skrevet 7. juli 2006 #14 Skrevet 7. juli 2006 Er ikke Familien et kristent blad? Mener å huske at det var en del reportasjer fra misjonsmarken der, leste det hos eks-svigers og de var kristne. Ikke alle ville likt å få abonnement på et kristent blad, så undersøk evt med dama først.
LilleBille Skrevet 7. juli 2006 #15 Skrevet 7. juli 2006 Er det ikke litt kipt å få vi over 60 i 60 års dag? Jeg hadde gått for noe litt mer ungdommelig som f. eks Tara!!! ← Nå er jeg riktignok ikke 60 - men jeg ville faktisk heller ha et abonnement på Vi over 60 enn på Tara elle andre "glansede" blader. Det står faktisk ganske mye som er nyttig og interessant for oss under 60 også. Men jeg ville nok heller valgt Hjemmet/Allers eller Norsk Ukeblad.
tuji Skrevet 7. juli 2006 #16 Skrevet 7. juli 2006 Er ikke Familien et kristent blad? Mener å huske at det var en del reportasjer fra misjonsmarken der, leste det hos eks-svigers og de var kristne. Ikke alle ville likt å få abonnement på et kristent blad, så undersøk evt med dama først. ← Jo, jeg tror det, men det er ikke så mye kristent stoff, bortsett fra spørrespalten til en eller annen pastor. Tror jeg. Kan ikke si jeg leser så nøye.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #17 Skrevet 7. juli 2006 Hei, Tenker å gi et abbonement på et blad i 60 års dag til en dame. Trenger tips til hva som passer... ← Du bør jo finne ut hva slags interesser denne damen har. Min mor er i midten av 60-åra, men hun ville aldri funnet på å kjøpe blader som hjemmet/familien/allers osv. Og hun ble direkte fornærma da hun fikk tilsendt gratis prøve på "vi over 60" rett etter hun hadde fylt 60. Hun er en aktiv dame som fortsatt er jobb, og føler ikke hun har noe tl felles med dsse som går på eldresenteret og er 10-20 år eldre enn henne. Og det er jo rktg det: hvorfor skal nødvendgvis alle som er samme aldersgruppe lese samme bladet? Tendensen nnen bladmarkedet er jo en stadg mer segmenterng: bladene folk kjøper er fagspesfkke og innen det folk interesserer seg for. Min mor abonnerer på Time og National Geographic. Hun har i perioder drevet med håndarbeid, men da liker hun bedre å kjøpe rene håndarbeidsblader. Hvs denne damen er interessert i nyheter og aktualitet kan det kanskje være en ide og gi henne et abonnement på et av de nye aktualitetsmagasinene (memo eller Ny tid), eller et utenlandsk aktualitetsmagasin (newsweek, Time, economist etc). Fokuser heller på nteresser enn alderen hennes når du skal velge et magasin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå