Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Tanita
Skrevet

Er natursvamp fredet/trua altså? Men i utlandet er det jo vanlig å bruke det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Fant ut at de selger på jernia, men de er ikke så store da. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har jobbet i the Body Shop i mange år og kan forsikre dere alle om at vi hele tiden har hatt syntetisk natursvamp!

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg har jobbet i the Body Shop i mange år og kan forsikre dere alle om at vi hele tiden har hatt syntetisk natursvamp!

Ok, jeg som tok feil da... Men så bra, da trenger jeg ikke å være sinna lenger! :tunge1:

Gjest Gjest
Skrevet

Kan det da kalles natursvamp? Er det ikke bare en svamp?

pulverheksa ii.

Gjest Gjest
Skrevet

ja, har hatt den syntetiske svampen i 2 år, kan fortelle dere at den holder seg like fin fremdeles.

Gjest Gjest
Skrevet
Er de store da?

Ikke sånn big size akkurat, men de er middels store.. selv ville jeg hatt en diger en

Gjest Gjest_Janet_*
Skrevet

Velkommen til Bånsull i Arendal! Her selger vi ekte natursvamp i to størrelser!!

• 5 år senere...
Skrevet

Vi selger natursvamper!

Det er ikke lov til å fjerne korallrev, derfor er det oppdrett av svampene, akkurat som i fiskeoppdrett! Våre kommer fra Hellas. Ansiktsvamp (ca 12 cm i diameter)koster 69kr og kroppsvamp (ca 20 cm)koster 150kr.

Jeg har atopisk eksem og bruker naturlig rensemelk fra Kremfresh og skylder det av etter på med vann og natursvamp! Herlig for sensibel hud.

Kremfresh ligger på Trondheim Torg, på Sandvika storsenter og Bergen storsenter

Også litt reklame!!

Kremfresh tilbyr norskproduserte, naturlige og økologiske velværeprodukter til ansikt, kropp og hår. Vi benytter rene, planteessenser som virker i dybden. Ingrediensene stimulerer og fremmer hudens egen evne til å holde seg sunn, fuktig og vakker!

Våre produkter inneholder aldri parfyme, alkohol og parabener. Kremfresh har hudpleiere som tar hudanalyse, slik at du får produkter skreddersydd til din hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...