Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #21 Skrevet 4. juli 2006 Er natursvamp fredet/trua altså? Men i utlandet er det jo vanlig å bruke det.
Sin Skrevet 4. juli 2006 #22 Skrevet 4. juli 2006 Tror ikke det er ulovlig å selge det i Norge, de har det tydeligvis her: http://www.badegleder.no/ http://www.sanselig.no/ At Body shop ikke selger det er vel fordi de har en miljøvennlig profil tenker jeg?
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #24 Skrevet 4. juli 2006 Fant ut at de selger på jernia, men de er ikke så store da.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #25 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har jobbet i the Body Shop i mange år og kan forsikre dere alle om at vi hele tiden har hatt syntetisk natursvamp!
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #26 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har jobbet i the Body Shop i mange år og kan forsikre dere alle om at vi hele tiden har hatt syntetisk natursvamp! ← Ok, jeg som tok feil da... Men så bra, da trenger jeg ikke å være sinna lenger!
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #27 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har jobbet i the Body Shop i mange år og kan forsikre dere alle om at vi hele tiden har hatt syntetisk natursvamp! ← Kan det da kalles natursvamp? Er det ikke bare en svamp? pulverheksa ii.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #28 Skrevet 5. juli 2006 ja, har hatt den syntetiske svampen i 2 år, kan fortelle dere at den holder seg like fin fremdeles.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #30 Skrevet 5. juli 2006 Er de store da? ← Ikke sånn big size akkurat, men de er middels store.. selv ville jeg hatt en diger en
Gjest Gjest_Janet_* Skrevet 11. juli 2006 #31 Skrevet 11. juli 2006 Velkommen til Bånsull i Arendal! Her selger vi ekte natursvamp i to størrelser!!
Parabenfri Skrevet 21. juni 2012 #32 Skrevet 21. juni 2012 Vi selger natursvamper! Det er ikke lov til å fjerne korallrev, derfor er det oppdrett av svampene, akkurat som i fiskeoppdrett! Våre kommer fra Hellas. Ansiktsvamp (ca 12 cm i diameter)koster 69kr og kroppsvamp (ca 20 cm)koster 150kr. Jeg har atopisk eksem og bruker naturlig rensemelk fra Kremfresh og skylder det av etter på med vann og natursvamp! Herlig for sensibel hud. Kremfresh ligger på Trondheim Torg, på Sandvika storsenter og Bergen storsenter Også litt reklame!! Kremfresh tilbyr norskproduserte, naturlige og økologiske velværeprodukter til ansikt, kropp og hår. Vi benytter rene, planteessenser som virker i dybden. Ingrediensene stimulerer og fremmer hudens egen evne til å holde seg sunn, fuktig og vakker! Våre produkter inneholder aldri parfyme, alkohol og parabener. Kremfresh har hudpleiere som tar hudanalyse, slik at du får produkter skreddersydd til din hud.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå