mee mee Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 jeg kjøpte meg en slik stor ekte natursvamp i syden, men har aldri sett slike i norge. er det ikke lov å selge slike i norge?
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Jeg tror det finnes i diverse malebutikker, Jordan har ihvertfall natursvamp har jeg sett på nettet. Evt. i spesielle "badebutikker".
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Jeg tror ikke det er lovlig. Mener jeg leste et sted at det kom inn under samme lovverkt som elfenben, koraller ol pga miljøproblemene det fører til. Mulig det er enkelte merker som selger dykrket svamp, men det kjenner jeg ikke til.
Majka Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har sett det på hobbybutikker og butikker med kunstnerutstyr. Sikkert for å bruke med maling og slikt.
mee mee Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2006 *Lyst på* ← den er sååå digg! mwn får litt dårlig samvittighet av å bruke den, for den kommer jo fra havet :icon_neutral:
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Men, det vokser jo alltids nytt i havet? Eller?
mee mee Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2006 jo regner med det, men vet ikke hvor "truet" den er liksom..
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 Jeg tror ikke det er så ille, for det er jo vanlig å ha natursvamp på badet (kanskje ikke her til lands, men ellers) Hvor fikk du tak i din?
mee mee Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. juli 2006 Jeg tror ikke det er så ille, for det er jo vanlig å ha natursvamp på badet (kanskje ikke her til lands, men ellers) Hvor fikk du tak i din? ← ble kjøpt i hellas...
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #14 Skrevet 4. juli 2006 Skal ta en tur innom BodyShop og sjekke om de har det i morgen. Hvis ikke, må jeg vel ta meg en tur til Hellas eller noe.
mee mee Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #15 Skrevet 4. juli 2006 den på body shop, hvis det var de jeg så var veldig små.. jeg har en giga size, slik du ser på film..
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #16 Skrevet 4. juli 2006 Lucky you! Da blir det sydentur, da. (I wish)...
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #18 Skrevet 4. juli 2006 *Setter ekte natursvamp på ønskelisten* Håper Bodyshop har en, eller en eller annen butikk som selger slike ting. :rosasmil:
Sin Skrevet 4. juli 2006 #19 Skrevet 4. juli 2006 Den de selger på Body shop er ikke natursvamp, nettopp fordi den er truet ( det står så i katalogen min derfra i alle fall).
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2006 #20 Skrevet 4. juli 2006 Da har de nok forandra policyen sin, siden de jeg så var ekte. (Husker nemlig at jeg ble litt sinna. ) Tror kanskje det var for et par-tre år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå