Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjøpte meg en slik stor ekte natursvamp i syden, men har aldri sett slike i norge. er det ikke lov å selge slike i norge?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg tror det finnes i diverse malebutikker, Jordan har ihvertfall natursvamp har jeg sett på nettet. Evt. i spesielle "badebutikker".

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror ikke det er lovlig. Mener jeg leste et sted at det kom inn under samme lovverkt som elfenben, koraller ol pga miljøproblemene det fører til. Mulig det er enkelte merker som selger dykrket svamp, men det kjenner jeg ikke til.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har sett natursvamper på Body Shop.

Skrevet

Jeg har sett det på hobbybutikker og butikker med kunstnerutstyr. Sikkert for å bruke med maling og slikt.

Skrevet
*Lyst på*

den er sååå digg! mwn får litt dårlig samvittighet av å bruke den, for den kommer jo fra havet :icon_neutral:

Gjest Tanita
Skrevet

Men, det vokser jo alltids nytt i havet? Eller?

Skrevet

jo regner med det, men vet ikke hvor "truet" den er liksom..

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg tror ikke det er så ille, for det er jo vanlig å ha natursvamp på badet (kanskje ikke her til lands, men ellers) Hvor fikk du tak i din? :)

Skrevet
Jeg tror ikke det er så ille, for det er jo vanlig å ha natursvamp på badet (kanskje ikke her til lands, men ellers) Hvor fikk du tak i din? :)

ble kjøpt i hellas...

Gjest Tanita
Skrevet

Skal ta en tur innom BodyShop og sjekke om de har det i morgen. Hvis ikke, må jeg vel ta meg en tur til Hellas eller noe. :ler:

Skrevet

den på body shop, hvis det var de jeg så var veldig små.. jeg har en giga size, slik du ser på film..

Gjest Tanita
Skrevet

Lucky you! Da blir det sydentur, da. (I wish)... :)

Gjest Tanita
Skrevet

*Setter ekte natursvamp på ønskelisten* Håper Bodyshop har en, eller en eller annen butikk som selger slike ting. :rosasmil:

Skrevet

Den de selger på Body shop er ikke natursvamp, nettopp fordi den er truet ( det står så i katalogen min derfra i alle fall).

Gjest gjesta
Skrevet

Da har de nok forandra policyen sin, siden de jeg så var ekte. (Husker nemlig at jeg ble litt sinna. :tunge1:) Tror kanskje det var for et par-tre år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...