Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Noen som har tips mot luft i magen??
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 * Samarin * Farris Hvis du har smerter; * legg deg på magen i fred og ro så tarmene får et trykk og skjøvet lufta nedover. Ellers tenk på hva mat du spiser og legg merke til hva du har spist når du får luft i magen. Kanskje du kan unngå dette senere. Røyking kan gi luft i magen. Samme om du drikker mye veske og svelger luft samtidig. Det er også helt vanlig å få luft i magen under eggløsning og føre mensen kommer.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 * Samarin * Farris Hvis du har smerter; * legg deg på magen i fred og ro så tarmene får et trykk og skjøvet lufta nedover. Ellers tenk på hva mat du spiser og legg merke til hva du har spist når du får luft i magen. Kanskje du kan unngå dette senere. Røyking kan gi luft i magen. Samme om du drikker mye veske og svelger luft samtidig. Det er også helt vanlig å få luft i magen under eggløsning og føre mensen kommer. ← Takk, jeg skal prøve det!!!
Spoven Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Minifom er veldig bra som kur og forebyggende. Har brukt det til alle barna mine da de var babyer for å lindre luftsmertene deres, men det går fint an for voksne å bruke det også. Har gjort det selv flere ganger. Eneste minus er at jeg synes den er litt dyr.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Gå en tur daglig og spis små måltider. Det nytter ikke å legge seg ned, hvis det ikke er væskeansamling og ikke luft... Kaffe kan hjelpe, men det beste er å bevege seg og få i seg mye væske (vann).
Gjest Catwoman Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Det nytter ikke å legge seg ned, hvis det ikke er væskeansamling og ikke luft... Joda det hjelper. Ihvertfall på meg. Men hvordan kan farris motvirke lut i magen? Trodde heller det ivlle gjøre vondt verre jeg, pga all kullsyren?
fargegla82 Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Fennikel-kapsler f apotek funker bra på meg,tar et par daglig og er mye mindre plaget.Ah,fantastisk! Andre m samme erfaring?
Gjest s e Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Minifom er veldig bra som kur og forebyggende. Har brukt det til alle barna mine da de var babyer for å lindre luftsmertene deres, men det går fint an for voksne å bruke det også. Har gjort det selv flere ganger. Eneste minus er at jeg synes den er litt dyr. se på det fine at du slippe og krøke deg av smertnene i magen, eller å se ut som et lik;) anbefaler minofom på det sterkeste:D
Gjest Bond Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Spise fiberholdig mat. Ja, det er mange som får ganske mye luft pga mye fiber faktisk.
Saeria Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 For min del har det hjulpet å redusere inntak av brus (Pepsi max) og å kutte ned på inntak av hvetemel og varer med mye hvetemel. Brusen har jeg erstattet med vann med litt lime eller sitron i. Jeg har nemlig ikke så veldig godt drikkevann i springen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå