Gå til innhold

Vannmann, hvem er jeg?


Aquarius

Anbefalte innlegg

De beskrivelsene er vage og kan anvendes om de fleste mennesker, bare man tolker nok. At folk tror på det gjør meg til en trist panda, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Infralove

Alt eg har utheva kan seiast om meg.

Vannmannen står for uavhengighet og intellekt. Stjernetegnet kombinerer luftens tanker, den faste egenskapens konsentrasjon og offensivitet, med Uranus' grensesprengende nytenkning.

Vannmannen tenker og handler annerledes enn andre.

Tegnet er originalt, har behov for frihet og liker seg i grupper som ikke er som alle andre.

Blant gode venner med meget forskjellig bakgrunn, har en Vannmann det bra.

...........

skorpion

Generelt:

Personer som er født i skorpionens tegn har et stort ego. De vil gjerne hjelpe andre og er hyggelige. De er også meget lojale mot sine venner og sin familie. Skorpionene har lett for å gjengjelde både snillhet og urettferdighet, men de har lett for å være mistroiske og eiesyke.. De har lett for å overdrive og kan for eksempel ødelegge sin kropp ved for hardt arbeid. Skorpionene er meget opptatt av sex.

---

Kvinnelig skorpion:

Den kvinnelige skorpionen er uavhengig og fryktløs. Hun kan virke likegyldig og kjølig på utsiden, men det er hun ikke innvendig. Hun bør ikke fornærmes. Man kan stole på henne, og hun forteller ikke dine betroelser til andre. Hun snakker ikke med andre om sine egne hemmeligheter. Hun liker ikke svake personer og er en individualist.

I kjærlighetslivet er hun lojal og lidenskapelig.

Når det gjelder penger varierer hun mellom gjerrighet og sløsing. Hun liker penger men er mer opptatt av prestisje.

Hun er en sterk og hjelpsom mor som kan være blind ovenfor feil som barna gjør.

No har eg ikkje barn, så den siste setninga veit eg ikkje.

Eg er steinbukk. Då burde vel den beskrivelsen passe like bra?

Du er sta, ærgjerrig og målbevisst i når du bestemmer deg for å gjøre noe. Du leter alltid etter et høyere mål. Du klatrer tålmodig, og du vil på de områdene du velger ut og konsentrerer deg om, nå de høyeste toppene. Når du kommer ut for en hindring, hopper du ikke over den, men rydder den til side. Du er utholdende i alt arbeid og utrolig tålmodig. I motsetning til folk flest vil du hverken over- eller undervurdere noe. Dette utnytter du. Selve kjernen i Steinbukken blir hardere jo eldre de blir. Du er en krass dommer og er forsiktig med å vise følelser. Innvendig koker du imidlertid over av følelser. Flid i alt arbeid er en selvfølge. Du tåler kritikk og vurderer den, for kritikken må jo stemme. For deg skal kritikk gi næring til vekst. Som regel når du dine mål med din forsiktige og praktiske fremgangsmåte. Du unngår overfladiske mennesker.

Henta herfrå

Merkeleg nok passa den dårlegare enn dei to første. Eg er ikkje hardtarbeidande med mindre eg likar det eg driver med. Eg hoppar over hindringar. Er langt frå ein perfeksjonist.

Men no ser vi i alle fall at eg kan kjenne meg igjen i alle tre, og sannsynlegvis resten av dei 9 stjerneteikna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sullebulle

Dere som skriver at dere kjenner dere igjen i alle stjernetegn, fikk dere med dere de som snakket om ascedanten og månetegnet og slikt?

Det er jo lissom disse som gjør at man kjenner seg igjen i fler enn ett stjernetegn, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...