Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 er det fler enn meg som blir bæsjatrenge før mens? jeg blir det. er det rart?
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Ja, av en eller annen grunn blir jeg litt uggen i magen like før og under mensen. (For noen år siden gikk jeg på skole med ei som pleide å brette ut om "mensenfisene" sine (som visstnok var mindre gode), så vi er nok ikke alene!)
Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 jeg sliter litt med det samme... ← du er jo kæll.
Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Ja, av en eller annen grunn blir jeg litt uggen i magen like før og under mensen. (For noen år siden gikk jeg på skole med ei som pleide å brette ut om "mensenfisene" sine (som visstnok var mindre gode), så vi er nok ikke alene!) ← haaaahaaaa! æsj. hehehehe
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Jeg tror det er vanlig å bli litt uroligere i maven de første dagene.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Det er vanlig. Skyldes hormonelle forandringer tror jeg.
Krista83 Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Jeg blir også litt uggen i magen før og under mensen..
Knurr Skrevet 5. juli 2006 #10 Skrevet 5. juli 2006 Slenger meg på. Halvdårlig mage og mens hører definitivt sammen.
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2006 #12 Skrevet 5. juli 2006 Det er ganske vanlig, og det skyldes hormonet progesteron som påvirker magen i tiden rundt mensen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå