meta2 Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 For en uke siden ble jeg akkutt innlagt på HUS. Legen min fjernet krystalsyken, så svimmelheten forsvant. Kastet opp under behandlingen. Han likte ikke hodepinen og kvalmen. Derfor bestemte de seg for at jeg skulle legges inn. Det ble tatt masse prøver og jeg var i MR trommelen. Ingenting galt med hodet ble funnet. Er sykemeldt til uke 33. Har ligget og sovet nesten hele uken. På søndag var jeg oppe i noen timer i barnedåp, og først i dag var jeg borte fra huset i to timer. Har fungert med kvalmedempene og paralgin forte/Voltaren 50 mg. I dag var jeg innom og snakket med en som driver akunpuktur, og kjent godt da hun trykket på punkter på nakke/hals. Har du prøvd noe? Hva? og hvordan følte du det etterpå? Hvor mange behandlinger?
Gjest Dolce Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Jeg slet med mye hodepine på grunn av muskelspenninger. Begynte å gå til fysioterapeut, hvor jeg også fikk akupunktur. Etter bare noen få behandlinger ble jeg bra, og har i årene etter dette aldri slitt med jevnlig spenningshodepine.
meta2 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2006 Jeg slet med mye hodepine på grunn av muskelspenninger. Begynte å gå til fysioterapeut, hvor jeg også fikk akupunktur. Etter bare noen få behandlinger ble jeg bra, og har i årene etter dette aldri slitt med jevnlig spenningshodepine. ← I dag er første dagen jeg ikke har vært i sengen. Håper behandling hjelper, når vi kommer hjem fra ferien. Tenkte å få mannen til å masere nakken i kveld.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Tror jeg å skal begynne med noen masasjetimer.. Sliter sjukt med vond nakke som stråler opp i hodet. Helt pyton å sitte å jobbe. Det brenner og verker
Gjest Bellatrix Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Jeg sliter en del med spenningshodepine. Fysioterapeuten min gir meg massasje for det. Dessuten er det viktig at jeg trener for å forebygge.
meta2 Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2006 Jeg sliter en del med spenningshodepine. Fysioterapeuten min gir meg massasje for det. Dessuten er det viktig at jeg trener for å forebygge. ← Nå forsvant hodepinnen på ferieturen. Lurer på hva du trener? Har tredemølle, men har slitt med sykdom i vår/sommer, så det har ikke blitt mange trenings økter. Men i morgen er det i gang igjen.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 Jeg slet fælt med spenningshodepine en stund, og for meg ble løsningen manuell terapi og behandling hos ostepat kombinert med lett trening (pilates).
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #8 Skrevet 9. juli 2006 Jeg slet også med spenningshodepine helt til jeg fikk laget en bittskinne hos tannlegen som skulle hjelpe kjevemuskulaturen å bli mer stabil eller noe i den duren... Hodepinen er så og si borte!
meta2 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. juli 2006 Har hatt en behandling med akunpuktur og merker forskjell. Skal ha en time til. Så har jeg fått henvisning til fysioterapaut for trening og masasje. Så det ser bra ut nå.
Titti72 Skrevet 14. juli 2006 #10 Skrevet 14. juli 2006 Jeg slet også med spenningshodepine helt til jeg fikk laget en bittskinne hos tannlegen som skulle hjelpe kjevemuskulaturen å bli mer stabil eller noe i den duren... Hodepinen er så og si borte! ← Jeg hadde også det samme problemet. Skinna tar bort det meste for meg. Men litt kjipt å ha den i munnen på dagtid da (kun i ekstreme perioder).
Gjest Tibz Skrevet 15. juli 2006 #11 Skrevet 15. juli 2006 -har lest en plass, at din beste fysioterapaut er din egen blodsirkulasjon.
meta2 Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #12 Skrevet 19. juli 2006 Fysioterapitimen er nå over. Og det var steinhart i nakke/hals musklene. Han trykket og trykket, og jeg kjente at det ble bedre. Skal ha ny time på mandag. Har bare hatt hodepine en dag.
Gjest Betty89 Skrevet 15. oktober 2008 #13 Skrevet 15. oktober 2008 Fysioterapitimen er nå over. Og det var steinhart i nakke/hals musklene. Han trykket og trykket, og jeg kjente at det ble bedre. Skal ha ny time på mandag. Har bare hatt hodepine en dag. Hei, lurte bare på hvordan det går med deg nå ? Jeg sliter selv med spenningshodepine Så bør nokk oppsøke en fysoterapaut jeg også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå