Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har sluttet å kjøpe Gildeprodukter etter alt rotet med produktene deres de siste månedene? Jeg hadde dilla på Haugpølse (en av de pølsene det viste seg å være e-coli i), og gav det også til barnet mitt, en lang periode før folk begynte å bli syke, så jeg har fått skrekken. Det gjorde ikke saken bedre at det har vært et par andre mediasaker om ting man har funnet i produktene deres i tiden etterpå.

Jeg stoler rett og slett ikke lengre på at de har rutiner for å lage maten skikkelig, og foretrekker å bruke pengene mine hos andre produsenter :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det fortsatt i Gilde.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg spiser fremdeles gildeprodukter.

Gjest Gjest
Skrevet

Joda, jeg kjøper fortsatt Gildeprodukter. Men sant å si har jeg sluttet med salami og spekepølser fra samtlige produsenter (og jeg som elsker morrpølse :tristbla: ). Jeg stoler i grunnen like lite på de andre produsentene. Om et år er det en annen skandale med en annen produsent involvert...

Gjest Gjest
Skrevet
Joda, jeg kjøper fortsatt Gildeprodukter. Men sant å si har jeg sluttet med salami og spekepølser fra samtlige produsenter (og jeg som elsker morrpølse :tristbla: ). Jeg stoler i grunnen like lite på de andre produsentene. Om et år er det en annen skandale med en annen produsent involvert...

Jeg har også sluttet med de påleggene. Også spekemat som er så godt.. Jeg kommer sikkert til tilslutt å fortrenge hva som gjorde at jeg sluttet å handle det :sjarmor:

Men når det gjelder annet kjøtt, er jeg så heldig å bo like ved et lite, uavhengig slakteri, og jeg kjenner to veterinærer som gjør kontroller og er til stede under slakting der omtrent en gang i uka, den maten stoler jeg på :sjarmor:

Skrevet

Her går det fortsatt i Gilde-produkter. Men som noen her nevner, har den generelle skepsisen mot for eksempel salami blitt større.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg prøver å unngå det. Liker ikke tanken på bæsj, e.coli eller glasskår i maten.

Gjest Fruktfat
Skrevet

niks, her går det i alt mulig annet. av kjøttpålegg eter jeg kun prior uansett, så bare sambo som eter "vanlig" kjøttpålegg, og han klarer seg fint uten gilde.

Skrevet

her er det blitt totalboikott av Gilde.

Skrevet

Ja, jeg kjøper fremdeles Gilde-produkter og gjorde det også under E.coli-hysteriet.

Skrevet

nei, jeg gjør faktisk ikke det.

og jeg vet at det like gjerne kan skje ting hos andre produsenter, men jeg har mistet tillitten til gilde, og velger da heller andre.

Gjest Gjest
Skrevet

både gilde og andre produsenter, men spekemat har jeg aldri vært spesielt glad i (et par typer kanskje) så det klarer jeg meg fint uten.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, vi kjøper fortsatt Gilde. Men har den siste tiden kjøpt mest ferske råvarer og pålegg i steden for vakumpakket.

Gjest Gjest
Skrevet

Men var det egentlig bare Gilde som hadde problemer med e.coli, da? Var det ikke noen som også leverte til andre enn Gilde?

Skrevet
Ja, jeg kjøper fremdeles Gilde-produkter og gjorde det også under E.coli-hysteriet.

Samme her.

Skrevet

Ja, kjøper fortsatt Gilde-produkter, og har gjort det hele tiden.

Skrevet

Ja, det gjør jeg, liker bare servalten de har, så da blir det nok Gilde framover også.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...