Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 er utelivet i bergen sånn? http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article673620.ece
wind-up bird Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 - Torget Music pub har den beste DJ`en i Bergen De modellene her, eller hva de nå vil kalles, må være 18 år og 1 dag. Priser meg lykkelig for at jeg slipper å gå på noen av de stedene jeg da.
Lipstick Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Jeg bor i Bergen og går ut, kjente meg ikke igjen i artikkelen. Men; så var det bare et av stedene i artikkelen med 20-årsgrense da, resten 18 år og der er jeg aldri å se
Gjest Dolce Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Har bare vært på ett av stedene som beskrives. Ingen av de stedene er noe for meg. Når det er sagt, tror jeg nok at det er noe "sannhet" i artikkelen.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Uff, det var nå litt av en samling av steder! Har vært på alle stedene mange ganger (Z club er det som var Cafe Clue før, sant?) - men det er mange år siden. Det er steder vi gikk på da vi var +/- 18 år, og jeg kommer nok aldri til å besøke noen av stedene igjen.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Uff da, ikke akkurat et representativt utvalg av utesteder i Bergen, nei! Kan ikke si jeg frekventerer noen av disse
Saeria Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Må si meg enig med *Snart medlem*, og jeg synes det opplegget med å se om man kommer inn foran andre og gratis fordi man er fæææmuuus er ganske så sløkket.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Bergen er nok dessverre kjent for å ha et ekstremt dårlig tilbud til de under 20. Så ja, dersom du er 18-19 er nok utelivet i Bergen slik som i artikkelen. Men det må sies at den gjengen der høres ikke akkurat ut som de jeg stoler mest på når det gjelder testing av utesteder uansett da. Det blir MYE bedre og større utvalg hvis du har fylt 20. Heldigvis har Kvarteret 18-årsgrense om sommeren, og det finnes flere alternativer dersom du er student
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå