Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Jeg har ingen cd med drivere, da jeg overtok maskinen i høst uten noen slags tilbehør. Ved siden av multi media audiocontroler står det et digert gult spørsmålstegn. Utenfor device type, står det: Other devices Manufacturer: Unknown Location: PCI bus 0, device 31, function 5 Endret 3. juli 2006 av mysan
wind-up bird Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Hvis du åpner pcen opp, er det en liten sjans for at det står hva slags kort det er på lydkortet. Du blir vel nødt til å laste ned drivere fra produsenten sin hjemmeside, og da må du vite hva slags lydkort det er! Evnt. kan du jo høre med den du overtok pc'en fra? Kanskje h*n kan hjelpe?
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Tusen takk, men nu er det fikset. Jeg gjorde som du sier, gikk på pc-fabrikantens hjemmeside. Der fant jeg downloadside for drivere, fant frem til navnet på min maskin og så var det jo bare å laste. Og dette har jeg sittet og irritert meg over siden i går.... herremin! Note to self; husk å prøve fabrikants hjemmeside først, når det er noe....
wind-up bird Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Supert at det ordnet seg! Det falt meg ikke inn at du hadde en fabrikkskrudd pc.. jeg er så vant med hjemmesnekrede, og da må man vite selv hva som er inni
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå