Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Ble for mange år siden smittett av min ex-kjæreste med kjønnsvorter, det viste seg å bli et langvarig problem da den ene aldri ville gå skikkelig bort. Det hele endte med at legen "klippet" den bort, vondt men verdt det tenkte jeg, da jeg inbildte meg at problemet ville være over. Nå føles d som om den er kommet tilbake, det er en slags har klump på kjønnsleppene... legen derimot mente at det bare var et arr og ikke noe å bekymre seg for, men for meg føles det som om problemet er tilbake Noen andre som har lignende erfaringer???
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Har samme opplevelse som deg! Legen klippet bort en. Det kom tilbake. Ble sendt til spesialklinikk som laserfjernet. Men har fått tilbake en liten og en større. Disse sitter idag, og har sittet i mange år. Hvis jeg skal fjerne de så må jeg inn på sykehuset sa gynokologen sist. Og jeg kvier meg. Det er ekkelt med tanke på nye partnere, ellers er de ikke mye i veien og ikke vonde. Det viruset vil man alltid ha i kroppen og kan komme tilbake selv om man fjerner. Ta kontakt med en gynokolog neste gang og spør der. Mulig din ikke er verre enn at du kan få en sånn væske du kan smøre på som tørker ut hele vorta?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå