Amber Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Det var en artikkel om forfatteren, og utdrag fra boka, i Henne tror jeg, for en tid tilbake ( eller det nye?) Handlet om Jet set livet i Stockholm, hun forfatteren brukte mye av egne erfaringer i den... hva heter den?
Leo Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Forfatteren heter Denise Rudberg og hun har skrevet tre bøker med variasjon over samme tema; "Venninen", "Str. 37" og "Prinsen". Alle tre finnes som pocketbøker på norsk og det er en fordel å lese dem i kronologisk rekkefølge for selv om de ikke direkte handler om de samme personene, er det en sammenheng. Ikke akkurat store litterære verk, men de passer perfekt som lett underholdning i sommervarmen.
ilona Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Jeg skulle nesten gjette at du mener Denice Rudberg, som har skrevet Veninnen og mange andre bøker fra jet-set Stockholm. Kajsa Ingemarsson skriver også lette jentebøker, men der er det ikke så mye jet-set, bla Små citroner gula. Jeg synes bøkene er ok underholding, men ikke spesielt imponerende. Likte Ingemarsson bedre enn Rudberg, som var mange ganger utrolig svart-hvitt og alt for tynn når hun skulle beskrive hovedpersonene og deres motiver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå