Gjest d'Arc Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Jeg har nå gått på p-piller i 4 måneder. Jeg hadde mellomblødninger i 2 uker og etter det virka alt helt fint. Så etter 1 måned fikk jeg UVI, tok antibiotika for det, og alt var bra igjen. SÅ fikk jeg sopp (?), tok kur mot det, men det hjalp lite. Så fikk jeg deflucan mot det etterpå, men det hjalp heller ikke. Etter 2 slike kurer ga hun meg enda mer salve for sopp. Det gjør dritavondt når vi skal ha sex (i begynnelsen). Legen ba meg vente et par uker med å ha det, og det gjorde jeg, men ingenting er bedre. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, legen gir meg bare mer og mer medisiner som ikke virker og jeg holder på å klø ihjæl i hele underlivet (noe jeg har gjort i ca. 3 måneder). Bør jeg slutte på pillene og se hva som skjer, eller bør jeg ta en gynekologisk undersøkelse? Og er det noen som har peiling på hva dette kan være? Det er som å ha 100 myggstikk nedi der
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Siden det ikke blir noen bedring, ville jeg bedt om å få time hos gynekolog (ikke fastlege).
Gjest d'Arc Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Takk for svar. Det er loette. Jeg byttet fra Trionetta til Loette, fordi jeg ble så kvalm av Trionetta pillene. Men heller kvalme enn den dritten her Endret 3. juli 2006 av d'Arc
mee mee Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 jeg har hatt mye problemer med piller! spesielt når det gjelder sex, slikt som du beskriver.. dritt alså! men har hørt om at det skal komm nye piller med enda mindre bivirkninger enn de som er på dagens marked.. venter i spenning
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Loette fikk jeg blodpropp av, enda de skal være de p-pillene med lavest hormoninnhold. Jalla
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Jeg fikk en gang Diane, som antageligvis må være et øst-tysk boleprodukt av noe slag. Sluttet etter to måneder! ← Hvilke plager fikk du? Er litt nysgjerrig, siden Diane er noe av det beste som har skjedd meg! (Det hørtes nesten romantisk ut... )
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 Takk for svar. Det er loette. Jeg byttet fra Trionetta til Loette, fordi jeg ble så kvalm av Trionetta pillene. Men heller kvalme enn den dritten her ← Jeg har nylig begynt på Loette og jeg har hatt masse bivirkninger av dem. Grr! Tror jeg går tilbake til p-sprøyten som også ga meg sykt mange bivirkninger...sukk
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 P piller er noe dritt! Jeg har gått på det i mange mange år, og til slutt trodde jeg at livet skulle være sånn. Så sluttet jeg. Borte var migrenen, borte var mens smertene, borte var kvalmen, svimmelheten, den manglende sexlysten, den dårlige huden, slappheten. Ingenting i verden får meg til å ta en pille igjen.
Gjest d'Arc Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Så deilig. Men hva gjør en da? Bruker kondom resten av livet? Jeg vet ikke helt om jeg gidder stappe oppi en sånn gummiring. Og sprøyte, stav og plaster gir jo like store bivirkninger som p-piller.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 Jeg prøvde piller, men fikk så mange bi virkninger og ble helt gal så jeg slutta kjapt på dem. Nå har jeg en implanon p stav på 3 året og er strålende fornøyd. Eneste bivirkningen jeg har opplevd er mindre mens og mindre smerter
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 4. juli 2006 #11 Skrevet 4. juli 2006 Jeg prøvde piller, men fikk så mange bi virkninger og ble helt gal så jeg slutta kjapt på dem. Nå har jeg en implanon p stav på 3 året og er strålende fornøyd. Eneste bivirkningen jeg har opplevd er mindre mens og mindre smerter ← Ja, men det vil jeg nå ikke si er noen bivirkning. Det er jo bare lykke det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå