Søtpotita Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Ein plass eg har søkt på jobb ringte meg på fredag, men eg såg ikkje dette før nokre timar seinare. Ringte tilbake, men då var det ingen som tok telefonen (reknar med dei var gått for dagen). Så det eg lurar på er om eg skal ringe opp igjen idag? Eller bør eg vente til eventuelt dei gjer det, eller skal eg berre vente og sjå kva som skjer?
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Jeg ville ringt opp igjen. Om ikke annet, så bare for å stille min egen nysgjerrighet.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Ring opp igjen! Synes det er lurest når det gjelder å gjøre et godt inntrykk.
Søtpotita Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2006 Eg ringte opp igjen igår, men då var ikkje den rette personen inne for augeblikket. Sekretæren (?) fekk namnet mitt og sa at ho skulle sei ifrå om at eg hadde ringt. Denne personen har endå ikkje ringt. Skal eg berre venta og sjå kva som skjer? Eller bør eg ringa opp igjen? :klø: Vil jo ikkje masa heller....
Gjest *kosejoker* Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Hei, skjønner problemet ditt. Jeg tror ikke det skader å ringe igjen; tross alt er det jo sekretæren du snakker med, og jeg mener ikke du maser fordi du ringer to ganger. Tvert i mot synes jeg du viser interesse for jobben, og kanskje de synes det er positvt at du ringer tilbake? Lykke til uansett!
Søtpotita Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2006 Personen ringte opp igjen, og eg skal på intervju i morgon tidleg...Hjælp! Mitt fyrste intervju og på så kort varsel! :skrekkoggru: Nokon gode råd på vegen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå