Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2002 #1 Skrevet 21. desember 2002 jeg har gått på p piller i to år. tenkte å utsette mensen denne juleuka, om jeg da har sex og han får det inni mieg er risikoen større da får at jeg blir grvid? har jo hørt at den er større like før mens periode?
Arwen Skrevet 21. desember 2002 #2 Skrevet 21. desember 2002 Det skal ikke ha noe å si om du utsetter, har gjort dette mange ganger i sammenheng med ferier og det har gått helt bra.
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2002 #3 Skrevet 21. desember 2002 Når du utsetter mensen tar du jo fortsatt p-piller. Da er det ingen fare for at du skal bli gravid. maije
Ann Forup Skrevet 22. desember 2002 #4 Skrevet 22. desember 2002 først vil jeg fra råde dig at gøre det, det er ikke sundt for kroppe at udsætte mensen, men i tilfelde at du forsætter med at spise en rundte til før du stopper så er der ingen fare for graviditet, det er jo pillerne som gør at du ikke får ægløsning :D forsat fin jul
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2002 #5 Skrevet 22. desember 2002 er fullt klar ovet at det ikke er sunt for kroppen, men nå gjør jeg det så sjeldent at det er ingen fare! dessuten er det bare snakk om noen få dager, idsse juledagene altså! litt kjedlig å ha mensen da mener jeg! vondt i magen og klarer ikke helt å ete all den gode maten. nei uff det er det ikke verdt! men det er vel like sikkert selvom jeg ikke gjennomfører et helt brett men noen dager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå