Samantha Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Kva medisinar brukar du mot allergi? Eg tar Kenacorte-sprøyte ein gong vår/sommar. Innbiller meg at det funkar veldig, men no har eg vore superallergisk ei stund. Held på å bli gala! Reagerer på alt (?) ute, røyk, dyr ++. Travelt! Brukar Livostin augedropar når eg treng det. Før brukte eg Zyrtek, men eg syns ikkje det gav nokon effekt. Vil gjerne høyre kva som funkar for dokke. Både førebyggjande og til bruk når allergien har brutt ut?
mee mee Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 jeg bruker de blå tebelettene aerius, funker greit nok syns jeg, men skulle gjerne hatt neon som er bedre.. brukte livostin øyedråper før, men syns ikke de funket som de skulle, så jeg bruker opatanol.. enig med at zyrtek ikke funker!
Gjest baby-E Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Jeg får en sprøyte med kenakort, to - tre ganger i året, også tar jeg aerus
La Luna Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Har legen deres skrivi ut aerius i det siste? For nye regler sier at man ikke kan få det, for de er dyrere enn andre tabletter, så med mindre man reagerer på andre allergitabletter, skal man ikke få disse lenger.....dumme regler!
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Fikk noe som heter Loratadin Hexal når jeg var og hentet resepten på apoteket i dag..fikk egentlig resept på noe annet, men det var dyrere....så det fikk jeg ikke. Vet ikke om det virker enda..
Cat&Cat Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 Tar også sånn Kenacorte sprøyte. Jeg bruker Kestine tabletter. I fjor var jeg nesten symptomfri, men i år sliter jeg litt. Tror det må være ekstra mye pollen i lufta i år. Jeg er helt avhengig av øyendråpene. De funker bra både kosmetisk og medisinsk. De heter Spersallerg og er ikke på resept. De røde øyene mine ser friske og klare ut på et blunk. Ypperlig dagen derpå også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå