Pip Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Er ikkje heime no, og begynte brått å lure. Har altså ein gammalt, analogt modem - kom brått på at eg kan jo bruke det, fram til me får fiksa oss breiband (uvisst når...). Har òg ein CD med gratis programvare (a'la frisurf) frå tele2. Kjem eg meg ikkje på nett då? (Me har ikkje tele2 - abonnement på fasttelefon, men det skal vel ikkje bety noko? Det hadde eg ikkje på hybelen heller, trur eg...?) Endret 2. juli 2006 av Pip
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Du kan ha forskjellig leverandør for analogt internett og analog telefoni, ja.
punkyB Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Er ikkje heime no, og begynte brått å lure. Har altså ein gammalt, analogt modem - kom brått på at eg kan jo bruke det, fram til me får fiksa oss breiband (uvisst når...). Har òg ein CD med gratis programvare (a'la frisurf) frå tele2. Kjem eg meg ikkje på nett då? (Me har ikkje tele2 - abonnement på fasttelefon, men det skal vel ikkje bety noko? Det hadde eg ikkje på hybelen heller, trur eg...?) ← Man ringer jo opp et nr (feks. tele2) så det spiller ingen rolle hvilken fasttelefon man har - bare man har.
Pip Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2006 Supert - tusen takk for svar på dustespørsmåla! DÅ skal me på nett i morgon den dag, tenkjer eg - juhuuu!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå