Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Er det noen som vet om noen linker til sider over tattoveringsmotiver???
wind-up bird Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 http://www.bmezine.com/ er ganske omfattende, der er det veldig mange bilder av folk sine tatoveringer, har visst blitt slik at man må betale for å se mer enn 150 bilder elns i hver kategori, men det er jo en god begynnelse. Hvis du tenker på å tatovere deg, ville jeg ha kikket litt rundt for inspirasjon, men så få en til å utforme din helt personlige, unike tatovering. Er ikke så kult å ha den samme som mange andre som å ha en som kun er din..
Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 jeg vil gi deg et råd før du går så drastisk til verks som å la noen tegne på kroppen din. ikke gjør det!!!!! om noen år angrer du og må da betale flere tusen kroner for laser.
Spoven Skrevet 2. juli 2006 #6 Skrevet 2. juli 2006 Du kan også snakke med tatovøren og få ham/hun til å lage et motiv til deg. De aller fleste tatovører lager motiver etter ønsker fra kunden, og så lenge tatovøren har en viss yrkesstolthet så vil du få noe som er unikt -for deg. Det har jeg! Men det kan jo være greit å lete litt på nettet først for å danne deg et bilde av hvordan du vil ha den. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå