Gå til innhold

Litt irritert nå..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har trent mye step selv, men jeg liker heller ikke at instruktøren gjør sånt. Hvis jeg vil ha vanskelig time, går jeg på vanskelig time. Og det er veldig irriterende når instruktøren hopper fra en øvelse til den andre uten å si fra. Etter et par ganger blir man vant til det, og det var sikkert derfor alle andre så så drevne ut, men det er ikke sikkert de likte det heller.

Bra at du sa fra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville også ringt angt dette, slik at du fikk sagt ifra skikkelig + at du kunne be om en tilbakemelding på om de evt hadde planer om å sette igang nybegynnertimer som de faktisk hadde tenkt skulle passe også for nybegynnere.

at det er mange "gamle kjente" der som kan trinnene er vel revnende likegyldig så lenge det er ett nybegynnerkurs og det faktisk er nybegynnere der, er de ikke lenger nybegynnere og ønsker seg vanskeligere eller andre typer steg, så hadde de vel gått ett parti opp da vel?

nei, jeg ville helt klart ringt senteret og sagt ifra hva du opplevde, hvordan innvirkning det hadde på deg som faktisk nybegynner og spør om de kommer til å fortsette slik eller legge opp for de som ikke har vært der før også.

og si gjerne ifra at du ønsker å vite det fordi du vil vite om du trenger å finne deg ett annet treningssenter å trene på eller om de faktisk har timer som de skal. ;)

du betaler jo for dette, og står det på timeplanen så skal de følge opp det som står.

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Skal kvinne meg opp til å ta kontakt med lederen der, jeg :) Så får vi se hva han/hun sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...