Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Noen som har noen forslag nå? Ligger rett ut, med smerter i ene benet, klarer nesten ikke sitte oppreist, har feber, og er veldig redusert. Ligger med data'n i senga nå. Sambo ringte legevakta, men der er det ingen hjelp å få tydeligvis. Bor i Akershus. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre nå? Kan liksom ikke ringe ambulansen heller. Dette kom ikke sånn brått, men har bygget seg opp i flere uker, men nå har det virkelig toppet seg, og jeg har det virkelig ikke godt nå...
Velvet Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Dra til legevakta. Eller rett til sykehus. Ikke annet å gjøre når det ikke nytter å ringe dit.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 Jeg fikk beskjed at det ikke var akutt nok til å få hjelp.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 :klø: Jeg har dratt på legevakten for mindre ting enn det der og alltid kommet inn
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #5 Skrevet 1. juli 2006 Noen som vet om det finnes noen andre steder jeg kan ta kontakt utenom Lillestrøm legevakta?
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2006 #6 Skrevet 1. juli 2006 Noen som vet om det finnes noen andre steder jeg kan ta kontakt utenom Lillestrøm legevakta? ← Den i Oslo? eller på Bærum sykehus?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå