Gå til innhold

Avbestille fotograf


Fremhevede innlegg

Skrevet

Åååh, så koselig!! Tusen takk for så hyggelig hilsen!

Jeg tipper jeg vet hvem du er, og om du er den jeg tror du er, så er du savnet ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

Lykke til på fredag, Lassie! Jeg kommer til å tenke på deg :)

Gjest Gjest
Skrevet
Åååh, så koselig!! Tusen takk for så hyggelig hilsen!

Jeg tipper jeg vet hvem du er, og om du er den jeg tror du er, så er du savnet ;)

Det stemmer. Takk takk.

Og jeg gjentar: hold en liten tale! Det blir bra uansett hva man sier, helt sant.

Og kos dere masse!! Virker som dere har evnen til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...