Lassie Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #21 Skrevet 18. juli 2006 Åååh, så koselig!! Tusen takk for så hyggelig hilsen! Jeg tipper jeg vet hvem du er, og om du er den jeg tror du er, så er du savnet
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 19. juli 2006 #22 Skrevet 19. juli 2006 Lykke til på fredag, Lassie! Jeg kommer til å tenke på deg
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #23 Skrevet 19. juli 2006 Åååh, så koselig!! Tusen takk for så hyggelig hilsen! Jeg tipper jeg vet hvem du er, og om du er den jeg tror du er, så er du savnet ← Det stemmer. Takk takk. Og jeg gjentar: hold en liten tale! Det blir bra uansett hva man sier, helt sant. Og kos dere masse!! Virker som dere har evnen til det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå