Gjest Me Skrevet 1. juli 2006 #1 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg drømte i natt at jeg den ene fortanna mi løsnet og falt ut. Noen som vet hva det kan bety? Var en side på internett før, men den har blitt forandret, må sende meld og det koster å få svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 1. juli 2006 #2 Del Skrevet 1. juli 2006 Google er en kjekk ting. http://www.google.no/search?client=firefox...Google-s%C3%B8k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 2. juli 2006 #3 Del Skrevet 2. juli 2006 "Å drømme om å miste sine tenner, eller at de utsettes for hardhendt behandling hos tannlege, symboliserer frykt for å kastreres som straff for masturbasjon." (I følge Freud) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 2. juli 2006 #4 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg leste et sted at det kom av angst for noe. Og også at det kunne bety at man skulle miste noen, også at det var på tide å komme seg til tannlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me Skrevet 3. juli 2006 #5 Del Skrevet 3. juli 2006 "Å drømme om å miste sine tenner, eller at de utsettes for hardhendt behandling hos tannlege, symboliserer frykt for å kastreres som straff for masturbasjon." (I følge Freud) ← takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 3. juli 2006 #6 Del Skrevet 3. juli 2006 Har hørt at det er en drøm som kan bety at du føler deg helt maktesløs overfor en situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest diorgirly Skrevet 3. juli 2006 #7 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg drømte også at jeg mistet en tann inatt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. juli 2006 #8 Del Skrevet 3. juli 2006 "Å drømme om å miste sine tenner, eller at de utsettes for hardhendt behandling hos tannlege, symboliserer frykt for å kastreres som straff for masturbasjon." (I følge Freud) ← Freud ja... Han har jeg hatt om i psykologi! Han sa at alle damer/jenter lider av penismisunnelse! Også er han spesialist på ål-testikler... Litt av en snasen fyr det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #9 Del Skrevet 3. juli 2006 Å drømme at man mister tenner eller at man flyr er veldig vanlig i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia72 Skrevet 4. juli 2006 #10 Del Skrevet 4. juli 2006 Det kan bety at du har noe som plager deg, at du føler at du mister fotfeste i tilværelsen. En venninne av meg som ble enke i ung alder drømte stadig at hun mistet alle tennene så tenk over hvordan du har det om dagen og se om det kan ha noe med livet ditt å gjøre. Kommer sikkert litt an på hvordan du opplevde drømmen også. Har du barn som er i tannfellingsfasen er det kanskje ikke så rart om du drømmer i de baner, har du det ikke greit med typen eller på jobben kan det være noe annet. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakel Skrevet 4. juli 2006 #11 Del Skrevet 4. juli 2006 Indianerne fra Peru mente at å miste tenner betydde at noen kom til å dø eller bli syke. Jeg kjenner til en som bor her, og han er livredd dersom han drømmer at han mister tenner. Ifølge meg kan det bety å miste noen eller noe. D.v.s penger, eiendeler osv. Pass godt på pengene dine framover. Var det en hjørnetann, framtann (viktig funksjon)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #12 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg har hørt at det betyr at du er redd for å miste hvem du er. Altså kjendiser har jeg hørt drømmer ofte om å miste tenner, da de er redd for å miste statusen sin og sin personlighet. Jeg tror det symboliserer noe av det samme som å drømme å miste håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me Skrevet 4. juli 2006 #13 Del Skrevet 4. juli 2006 Indianerne fra Peru mente at å miste tenner betydde at noen kom til å dø eller bli syke. Jeg kjenner til en som bor her, og han er livredd dersom han drømmer at han mister tenner. Ifølge meg kan det bety å miste noen eller noe. D.v.s penger, eiendeler osv. Pass godt på pengene dine framover. Var det en hjørnetann, framtann (viktig funksjon)? ← Det var den ene fortanna.. Håper ikke jeg mister noen, er i et dårlig forhold men.... Takker for alle svar Interesant med drømmetyding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå