Gå til innhold

Problemer med minnebrikke til digikamera


Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøvde å slå på digitalkameraet mitt før jeg dro til Frankrike på lørdag men da fikk jeg opp en beskjed på displayet; "Card not Initialized".

Jeg hadde ikke brukt det på noen dager og det hadde stått i fred, så jeg skjønner ikke hva det kan komme av eller hva det betyr.

Det er et Fujifilm FinePix 2800Zoom.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, men prøv dette (i denne rekkefølgen):

1. Slå kameraet av og på igjen.

2. Ta ut batteriet og sett det inn igjen.

3. Ta it kortet og sett det inn igjen.

Det ene kameraet mitt driver med noe lignende, og da er det som regel nok å skru av og på igjen.

Hvis dette ikke hjelper formaterer du kortet.

Om heller ikke det hjelper tar du med kort og kamera til butikken og får hjelp. De kan være feil på kortet.

Skrevet
Hvis dette ikke hjelper formaterer du kortet.

Dette funket! :hoppe: Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...