Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelp..

:forvirret: Jeg har prøvd å markere alle bildene for å lime de inn i mine bilder på pcen..Men nei,funka ikke.Må da være en måte å få de lagret på pcen uten å måtte ta ett og ett bilde vel?Hadde jeg bare visst kordan det gjøres..*arrg*

Noen som kan tipse meg her?Vil så gjerne ha de flotte feriebildene på pcen..",)

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær så snill,et tips her?",)ka ska jg med en masse bilder i en mail?*snufs*

Skrevet

Har du prøve å klikke på vedleggene mens du holder Ctrl nede?

Hos meg blir i alle fall alle vedleggene markert da. Så kan jeg høyreklikke, velge kopier og lime inn i en mappe.

Skrevet (endret)

^

Tusen takk for svar Lea!Gjorde et forsøk og markerte alle vedleggene(nærmere 80 bilder som ligger etter hverandre,alle klikkbare..)Men når jeg høyreklikker for å kopiere kommer det på linjen under(der ovenfor startknappen)at dette "kopierer det markerte området til UTKLIPPSTAVLEN"..??Ka e det da..?aldri hørt om en utklippstavle..buhu,skjønner ingenting her..

Jeg får ikke opp "lim inn" inne på mine bilder for å legge de inn i en mappe..?så teit da..

Ka gjør jeg..?alle tips tas imot m stor takk!

Endret av helenaibergen
Skrevet

Hei,

Hva slags mail program bruker du? Og hvilken versjon av programmet er det? Eller leser du epost via en nettleser?

Skrevet

hoppla!håper du kan hjelpe meg her,er bra irritert på meg selv som ikke klarer en så liten sak som å lagre noen bilder..

Jeg bruker hotmail..

Skrevet

Hei,

Det ser ikke ut til at du kan laste ned flere vedlegg fra hotmail om du gjør det gjennom en browser. Det er mulighet for å laste ned eposten på maskinen din først og der etter kopiere og lime inn alle bildene, men da må du ha en betalt hotmail konto.. Om du har det kan du laste ned mailene på din maskin feks. ved hjelp av Outlook.

En annen måte vil jo være å videresende mailen til en annen epost adr. hvor man har mulighet til å laste ned alle vedlegg på en gang.

Det er muligå bruke Gmail, men der er det vel en begrensning på størrelsen på innkommende og utgående mail på 10MB..

Skrevet

dFense,jg takker deg,jeg har et par andre mailadr,prøver å sende mailen og få d til derfra,ellers får jeg vel skaffe meg en betalt hotmail konto",)

Tusen takk så langt,krysser fringra f at jeg får det til nuh!

Nyt kvelden,tropenatt ventes!

Skrevet (endret)

Hei igjen,

Bare hyggelig, kan hende at det er bedre og billigere for deg å skaffe deg Gmail konto, den er gratis :) Så har du nesten 3GB med lagringsplass, Gmail er ikke åpen for alle enda, men de som allerede har en konto fra før kan invitere nye dit, så det kan ordnes (bare si i fra) :)

Lykke til!

Endret av dFense
Skrevet

hihi..hjelpeløs?jg?aiai..sendte mailen til online adr min,markerer alle,høyreklikker og kopierer..åpner mine bilder men nope ikke mulig å lime inn det jeg har kopiert..??åffå då då?*grr*

Kordan ville du gjort det ?

Hoppla!

Skrevet (endret)

Hei,

Om du leser eposten via en nettleser, vil det ikke være mulig å kopiere å lime inn bildene, du kopierer sannsynligvis bare selve teksten som vises. (For å teste det kan du bare kopiere og prøve å lime det inn i Notepad eller Word.)

Online adr.: Leser det du også via en nettleser?

Med en online adr. kan du laste ned eposten på din egen maskin via. Outlook eller Outlook Express, er det du har gjort? Jeg har selv kopierert og limt en en hel masse vedlegg via Outlook. Sånn at jeg vet at det skal fungere på de siste versjonene av Outlook,

Tråden stenges pga spam.

Druscilla - mod

Endret av Druscilla
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...