Gjest Septima Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Vi vurderer å reise til Roma i midten av oktober. Noen som vet noe om været i Roma på denne tiden? Eller vet om en nettside der man kan sjekke slike ting?
Gjest helene1 Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Vi var i Roma i oktober for noen år siden, og da gikk vi i tsjorte. Mannen i shorts i tillegg, jeg derimot er litt mer kaldblodig, men tsjorte var helt topp. Og så en tynn jakke om kvelden. Kjempedeilig. Men jeg tror nok dette kan variere litt også fra høst til høst
Isabel Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Var i Roma i fjor, i begynnelsen av oktober. Deilig!! Kunne gå i t-skjorte og piratbukse. Om kveldene i skjørt, med en lett jakke over. Var regn en dag, men det var ikke noe særlig kaldt. Kjenner ei som var der i midten av juli, og da var det så varmt at det ikke gikk an å gjøre noe. Kunne jo være "engangs tilfelle", men.. Tror høsten er veldig fin årstid å dra til Roma på!
gard Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Hei Du kan sjekke websiden http://www.weatherbase.com . Den inneholder værstatistikk for hele verden så den kan gi deg en anelse av hva du har i vente :-) Jeg var i Roma ifjor med min kone og jeg har lagt ut et reisebrev med bilder på min hjemmeside http://gardkarlsen.com/rome_italy.htm . Kanskje du kan finne noen gode tips der
Susannah Skrevet 22. juli 2006 #5 Skrevet 22. juli 2006 Jeg kom nettopp hjem fra Roma for to dager siden, og jeg vil absolutt tro at oktober er en bedre tid aa reise paa... Juli i Italia er ganske varm og det er en del turister der, kan man si. Har svettet litervis og koen utenfor det sixtinske kapell var sikkert minst 1 kilometer lang. Men jeg har kastet mynt i Trevi-fontenen, saa jeg skal jo tilbake en annen gang!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå