Gå til innhold

Idiot på tur med campingegget!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jepp! Så har vi bestemt oss! Min kjære datter og jeg starter ferien i morgen, og drar målløst avgårde med vår bittelille campingvogn. Problemet er bare at jeg aner ikke hvordan man gjør dette med campingplass? Vi skal sole oss et par, tre dager på en plass vi synes ser fin ut..men må vi bestille plass på forhånd tro? ...eller er det stort sett bare å troppe opp med vogna? ..skal ettellerannetstedivestfold... tips om fine steder som passer en på 17 og 40?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stopp på en campingplass i nærheten av byen dere vil være i og stikk inn på kontoret/kiosken. De som jobber der er sikkert snille og hjelpsomme.

Du trenger sjelden å avtale på forhånd, men det er klart det f.eks. er trangt i Kristiansand når Quarten pågår.

Skrevet

www.nafcamp.no

Gjest Idioten..
Skrevet

Takk for raske svar :) det hørtes jo ganske logisk ut i grunn, at man kan ringe og undersøke når man først er i nærheten. Vi har øvd og øvd i hele dag på å sette opp det dumme forteltet, og klarte det etter en tre timers tid.... Er klare som egg!! :sjenert:

Skrevet
Vi har øvd og øvd i hele dag på å sette opp det dumme forteltet, og klarte det etter en tre timers tid....

:ler:

Lurt.

Man føler seg ikke særlig høy i hatten når man begynner på en campingplass, med masse folk omkring, og skal sette opp fortelt for (nesten) første gang... :ler:

*Snakker av erfaring* :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Sant det, ugla... Datteren min foreslo at jeg bare skulle kle av meg litt, og deretter be om hjelp, om alt skulle skjere seg! ..hun skjønner ikke at i min alder bør man heller kle på seg, for å være attraktiv... :-) Uansett! Sandefjord here we come!!

Gjest Gjest
Skrevet

Unnskyld meg, men hvor er toalettet?

Skrevet

Heeelt i andre enden av plassen - der du ser menneskekøen...

I enden av den køen er det to doer!

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet om en nudistcamp her på østlandet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...