liv Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Jeg har mistet cd'n og formatert disken så jeg får ikke lagt inn nye sanger. Noen som vet hva programmet til den spilleren heter så jeg kan søke på nett? Jeg har ikke klart å finne det på creative.com .
Dru Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Er ikke det det samme som for de andre spillerne til Creative? Jeg har noe som heter Nomad Explorer. Før den installeres så må du ha inn noen drivere, men det får du greit beskjed om hvis det mangler.
liv Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2006 Aner ikke om det er det samme. Prøver og ser....
Catzy Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Gå til http://www.creative.com/language.asp?sDest...pport/downloads, finn land, spiller og operativsystem, og så kan du finne programmet der. Catzy
liv Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2006 har vært der og selve overføringsprogrammet ligger ikke der.
iingvild Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 Hvis du vil låne cd av meg er det mulig, send meg pm om du vil.
Minien Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Du trenger ikke program for å overføre til Creative. Du kan bare dra-og-slippe låter inn på mp3-spilleren.
iingvild Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Det kommer ann på spilleren, det er mange ulike typer!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Hva skal du med programvaren? Har creative zen selv, og hatt flere før den, og har aldri brukt programvaren. Som minien sier, bare dra og slipp musikkfiler. Gå på min datamaskin og E: driven. Der kan du også lage mapper og gi nytt navn, det er litt det samme som minnepinner, og det flerste mp3spillere kan brukes som nettopp dette.
liv Skrevet 5. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2006 Har ordnet det med cd'n til iingvild. Og det gikk ikke uten programmet! For den klarer ikke identifisere spilleren.
Dru Skrevet 5. september 2006 #11 Skrevet 5. september 2006 (endret) Creative Zen Touch fungerer ikke som en usb-enhet. Den må ha drivere. Tråden stenges pga spam. Druscilla - mod Endret 7. september 2006 av Druscilla
Fremhevede innlegg