Wonders Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Luther Vandross. Klikk på Listen to 'Dance With My Father' by Luther Vandross right here. (rett under bildet hans) http://www.bet.com/Music/Luther+Vandross+D...tionUnpublished Denne sangen.. :bukke: :bukke: Han mistet jo sin far i diabetes, så laget han denne sangen. Men før han fikk gitt den ut, så døde han selv, av diabetes... :cry: :cry: :cry: Endret 30. juni 2006 av M.P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nirak Skrevet 30. juni 2006 #2 Del Skrevet 30. juni 2006 En utrolig nydelig sang. Men så trist -tårene renner Mitt lille barnebarn får aldri danse med sin pappa. Pappa er død, men minnene lever. Han skal aldri tvile på hvilken fantastisk pappa han har. Og så har han en utrolig flott og tapper mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Back when I was a child Before life removed all the innocence My father would lift me high And dance with my mother and me and then Sangtekst fjernet i h.h.t. til KG's regler Link til teksten Usikker -moderator- Endret 2. juli 2006 av Usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 2. juli 2006 (Jeg har oversatt til de som trenger det) Når jeg var liten, Før Livet fjernet all uskyden Pleide faren min å løfte meg høyt opp Å danse med meg og mamma. Han spannt meg rundt til jeg sovnet. Så bar han meg opp trappene Og jeg visste med sikkerhet At jeg var elsket. Om jeg kunne fått en sjanse til En spasertur, en dans til med han Skulle jeg ha spill en sang som aldri tok slutt Som jeg hadde elsket, elsket, elsket å danse med min far igjen. Ooh, ooh Når jeg og min mor var uenige Får å få viljen min løp jeg fra henne til han Han fikk meg til å le, bare får å trøste meg, yeh yeh Så tilslutt få meg til å gjøre som min mor hadde sagt. Senere den kvelden, da jeg hadde sovnet La han en dollar under puta mi(lakenet mitt om du vil) Men jeg drømmte aldri at han Skulle bli borte fra meg. Om jeg kunne stjålet ett siste blikk Ett siste skitt, en siste sang med han Skulle jeg ha spill en sang som aldri tok slutt Hvor jeg hadde elsket, elsket, elsket å danse med min far igjen. Noen ganger lytter jeg utenfor døren hennes Og jeg hører hvordan mamma gråter over han Jeg ber for henne mer enn jeg ber for meg selv Jeg ber for henne mer enn jeg ber for meg selv Jeg vet det jeg ber om er alt for mye Men kunne Du sendt tilbake den eneste mannen hun har elsket Jeg vet du som regel adri gjør dette Men Herre, hun hadde dødd får en dans med min far igjen Hver kveld når jeg legger meg Dette er det eneste jeg ønsker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nirak Skrevet 2. juli 2006 #5 Del Skrevet 2. juli 2006 Det var mange vakre ord, det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juli 2006 #6 Del Skrevet 4. juli 2006 Sitter her med tårer i øynene og savner pappan min jeg nå. Utrolig vakker sang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 12. juli 2006 jeg måtte oversette den til fetteren min i påsken, og han begynnte å grine, han er bare 10 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 12. juli 2006 #8 Del Skrevet 12. juli 2006 Uff, den var trist og fin Savnet noe på slutten, men det er sikkert det som gjør den ekte og nærmere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå