Gå til innhold

Tips til oppbevaring


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg irriterer meg over rotet!

Jeg kommer ikke på en lur måte å oppbevare plaster, paracet, salver osv. så det blir til at vi har en skuff på kjøkkenet hvor vi kaster oppi alt av slikt utstyr. Men det blir så rotete!! :frustrert:

Noen som har en lur idè? Hvor har dere alt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Vi hadde det før. Det var innebygget i det ene kjøkkenskapet. Men da vi byttet kjøkken har vi ikke det lenger. Hvor har dere det da? Kan ikke se for meg et medisinskap hengende på kjøkkenet. På badet har vi ikke plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et medisinskap som henger i gangen i øverste etasje der vi har soverom og bad. Det henger så høyt at små barn ikke når det, i tillegg har det lås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en ganske liten skuff i en seksjon (som har mange skuffer) til sånt. Men det går jo fint an å sette opp et ekstra baderomsskap eller å sette en kurv/boks inn i et skap du allerede har på kjøkken eller bad.

Vi har en kurv til hundens ørerens og andre hundeting (som børster, sokk, salve osv). Den står plassert i en bokylle og det er umulig å se hva som er oppi uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt henger utenfor et toalett i en trappeoppgang :) Høyt nok på veggen til at jeg ikke kom inn i det sånn helt uten videre før jeg ble stor nok til å skjønne at medisiner ikke var godterier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har medisinskap høyt på veggen inni ett kott med lås.

TIPS:

Medisiner bør ikke oppbevares på bad pga fukt.

Medisiner bør ikke oppbevares i stue/kjøkken pga lett tilgang (først små barn, deretter større barn som kanskje har venner som "liker" tabletter eller andre voksne som har problemer med slike lyster).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...