Gjest Emera Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Jeg skiftet SIM-kort i går, fra Sense til Chess. Det meste ser ut til å fungere, men jeg får ikke til å motta SMS-er. Jeg kan sende SMS som vanlig. Noen som har råd her? Kan det kanskje gå seg til? Litt surt dette, for det er helg nå og jeg reiser til Oslo med jobb på søndag. Vet jeg kan ringe Chess, men tenkte at jeg skulle prøve her først. Sense har jo blitt oppkjøpt av Chess, og nye SIM-kort ble sendt ut nylig til Sense-kunder, så det kan være solide køer hos kundeservice...
Gjest Emera Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Har ringt Chess. Det var visst Telenor som har problemer. Fant ut at det bare er oppringinger og SMS-er fra Telenor-abonnenter jeg ikke mottar. Fra NetCom går det greit. Håper det ordner seg, jeg skal på jobbreise til uka, og er avhengig av mobilen da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå