Gjest Banana Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 For ei ukes tid siden så merka jeg at jeg hadde så vondt ved den ene storetommeltåa eller hva den tåa heter...Den størsta iallefall Da jeg sjekka nærmere så var jeg hoven på høyre siden nede ved neglen og det gjorde dritt ondt å ta på. Klemte litt og det tøt ut verk..har verka ei lita uke nå og jeg har rensa det hver dag men det slutter ikke. og nå kjennes det ut som om det er et barberblad der inne og når jeg klemmer så blør jeg MYE. Og dessuten er det akkurat som om det er en klump med kjøtt og blod der...vanskelig å forklare..ser ut til at man kanskje kan dra den vekk med pinsett men det gjør så vondt!!! Hva er dette? er det en inngrodd negl og hva gjør jeg med helveteståa??
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Dra til en fotpleier å få ordna opp. Da kan fotpleieren vise deg hvordan du skal klippe for å unngå at dette skjer på nytt.
Gjest Banana Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Har det med hvordan jeg klipper tåneglene??!! Det visste jeg ikke...søren så mye det er man må ta hensyn til!
Gjest Revenka Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Tåneglene skal klippes rett av, ikke i bue med tåens form. Det gjorde jeg for noen år siden, fikk betennelse i hjørnet og klarte ikke gå. Fikk fucidin og det gikk over.
smile Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Jepp, tåa må klippes riktig, du kan også gå til lege og få skjært opp så såret får renset seg ordentlig. Prøvd med grønnsåpebad til føttene hver kveld??? Anbefales! Lykke til!
Mrs. K Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Klipp neglen rett av og dytt inn en liten bomullskule under neglen så den kommer til å vokse utover igjen og ikke ned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå