Gjest Gjest_KAKKA_* Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Jeg leste : "alle har smilehull nederst på ryggen, de synes bare bedre på noen enn andre. De heter spina iliaca posterior superior, og er muskelfester. " er det slik at jo sterkere i ryggen du er syns de mindre eller omvendt? en venn av meg kom til meg en gang og sa at hun og en annn venn hadde slike og at det betydde at de hadde mye muskler der eller noe sånn.. men nå har det seg slik at jeg ikke har disse smilehullene og jeg er en av dem med sterkest rygg av alle på mitt trinn grunnet jeg spiller så mye bandy? Jeg har fått høre flere ganger at jeg har modellkropp og at jeg har veldig fin rygg? :S så det er ikke fett som har lagt seg over i hvertfall.. har tenkt ganske masse på dette så tenkte jeg kunne spørre dere GOD SOMMER :D klem<3<3
Hildegard Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Jeg har sett veldig mange rygger, og det er ganske tilfeldig hvem som har smilehull.
Gjest Gjest_Kristoffer_* Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Jeg driver med tantrisk massasje for å hjelpe kvinner til å ejakulere, og vi ser på disse smilehullene som et tegn på at man er avslappet og har lite spenning i kroppen. Og, jo mindre spenning i kroppen generelt, jo enklere vil det være å få sterke ejakulerende orgasmer som oppleves med hele kroppen. Hvis du ikke har smilehullene. Ta noen timer med full kroppsmassasje hos en vanlig massør. Bekymringer, nervøsitet, generell anspenthet o.l. setter seg gjerne som knuter i denne regionen.
Gjest lillebøll Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg har smilehull og finnes ikke avslappet. Jeg er full av stress og spenninger så jeg tror ikke helt på den teorien
Gjest StockDama Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Jeg har smilehull og finnes ikke avslappet. Jeg er full av stress og spenninger så jeg tror ikke helt på den teorien Enig i at det hørtes ut som rent vissvass =D Tror nok det er mer tilfeldig for hvem som har det.
Alice Ayres Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Jeg har smilehull og finnes ikke avslappet. Jeg er full av stress og spenninger så jeg tror ikke helt på den teorien Jeg har smilehull, og er noen ganger veldig avslappet - andre ganger ikke, men smilehullene er der hele tiden.
kevlar Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Heller omvendt spør du meg. Jeg har også smilehull, og de er enda mer synlig når jeg strammer rumpen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå