Gå til innhold

Seniks verden


Senik

Anbefalte innlegg

Nå har jeg registrert meg her inne, etter mye lesing og etter å ha mottatt mange gode råd og tips herifra. Det er godt å ha et sted å lufte tanker, erfaringer, gleder og sorger i hverdagen...Gleder meg igrunn til å bli aktiv bruker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nybegynner passer utmerket for meg!

Trodde jeg postet en melding i ste, men den forsvant....

Jeg er 28 år, samboer, og er mamma til en vakker gutt på 15 måneder. Samboer fridde til meg en måned før jeg ble gravid med Tobias, så derfor er vi fortsatt bare forlovet. Vi regner med å gifte oss iløpet av et par år.

Jeg er fortsatt hjemme med sønnen min, og det vil jeg være helt til slutten av august hvertfall. Da begynner han i barnehage!

Vi flyttet til et nytt sted like før jul pga samboer sin jobb, så jeg har heller ingen jobb som venter på meg. Jeg trives utmerket hjemme med sønnen min. Hverdagene er travle, men målet er at hverdagene er rolige med ikke for mange avtaler og gjøremål. Dette er samboer og jeg veldig bevisste på, da vi ønsker en forutsigbar og trygg hverdag uten for mye stress. Familieliv er veldig viktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet mitt oppsummeres ikke kort, men en ting er sikkert:

Livet mitt har blitt komplett etter at Tobias kom til verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...skriver man svar til seg selv mon tro?

Jeg vil nok bli bedre på å skrive innlegg i dagboken og ellers på forumet etterhvert håper jeg!

Solen skinner blidt over den lille byen jeg bor i om dagen, det er deilig med disse sommerdagene innimellom! Vi har en fantastisk fin terasse med gode solforhold, som vi later oss på til sent på kvelden når det er varmt nok. Jeg synes det er ekstra fint med med litt på dagen, den gjør at jeg kan tolerere varmen bedre. Jeg er ikke av den typen som orker å sitte i solsteken lenge, derfor blir jeg vel nok heller ikke nevneverdig brun heller. Men jeg elsker å sitte under parasollen :ler:

Tobias elsker å være ute, han er en skikkelig ute-gutt. Gråter når vi må inn stakkar.

Dagene blir til tider lange, slik som denne helgen. Da er samboeren på jobb fra 7 til 20, torsdag til søndag. Hn jobber turnus. Men vi prøver å få tiden til å gå så godt vi kan. Siden samboer jobber turnus har han dager fri innimellom, og de dagene er gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo ganske gøy! Ellers i livet er jeg opptatt av nr1 Tobias og samboer :hjerte:, katten vår Missy :hjerte: , musikk, film, interiør, videre er jeg glad Italia, shopping med kafepause, turer til fots i fjellet/skog og mark. Skulle ønske jeg hadde en hobby, jeg har altfor dårlig tilmodighet til håndarbeid eller scrapping.. Kanskje jeg skal ha det som mål, finne meg en hobby før jeg fyller 30! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for velkomsten!

Kjæresten kom hjem akkurat i tide til badestunden til Tobias i kveld. Og godt var det, jeg er visst ikke helt i slaget i dag. Forkjølet, tett i hode og nese, samtidig veldig kvalm pga tanta. Føler at jeg ikke har vært verdens beste mamma i ettermiddag...Formiddagen var fin, men ettermiddagen kunne vært bedre ja...I kveld har vi bare daffet av i hver vår sofa forran tv. Fotballen har jo hærjet igjen i kveld. Jeg har egentlig null interesse for fotball, men nå når det går mot finalen blir det jo litt spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten ble hjemme fra jobb i dag heldigvis. Jeg fikk sove til 10, noe som ikke er hverdags!

Vi har bestemt oss for å prøve å få en liten bror eller søster til Tobias nå. Vi vet jo ikke hvor lang tid det vil ta før det klaffer, sist gang tok det 2pp. Har hørt at mange strever lengere med å få til nr 2...så vi får se. Jeg vil prøve å ikke stresse med det. Prøve ja..

Jeg har alltid ønsket meg to ganske tette, tette for meg er ca 2 års mellomrom.

Jeg har mensen nå, så da starter prøvingen snart. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit :) Håper du vil trives !! :blomst:

..og at prøvingen gir resultater raskt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hmrh, hmrh...

glemte dagboken min her inne.....

Jeg har begynt å jobbe litt igjen, mohaaaa, da alle andre har ferie!

Men, det er utrolig deilig å gjøre noe helt annet igjen. Og slitsomt. Jeg sykler til og fra jobb, men siden jeg ikke har syklet på et par år ble kroppen trøtt og sliten. Men det kom seg fort, så nå går det lettere og lettere for hver dag. Har kjøpt meg sykkelveske, slik at jeg slipper å skifte t-skjorte pga svett rygg pga ryggsekk. Det gjenstår å montere den på sykkelen da :plystre:

Føler at jeg har super energi både på jobb og hjemme om dagen! Supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til helgen er samboer invitert i bryllup til en barndomsvenn fra hjemkommunen, mens jeg ikke er invitert. Det later til at han ikke synes dette er noe sjokkerende i det hele tatt, noe jeg gjør. Jeg og samboer har vært et par i snart 6 år, og er "så godt som gift". Jeg hadde forventet å bli bedt, og har heller ikke fått en forklaring på hvorfor ikke jag er med på gjestelisten. Ergrer meg egentlig mer enn det jeg gir utrykk for til samboer. Hadde de fortalt oss at det var pga f.eks. økonomiske grunner, hadde jeg selvfølgelig forstått det.

Anyway, jeg blir alene i helgen. Da må jeg finne på noe. Kanskje jeg besøker foreldrene mine. De bor 3 timer unna, og vi ser de ikke ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang. prøvingen, må vi komme sterkere tilbake neste måned. Min EL kommer sannsynligvis til helgen. Da er jeg alene :sur: Vår holdning nå er heller "skjer det, så skjer det, og om det skjer snart er det fantastisk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...