Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Da jeg jobbet på IKEA for noen år siden så var lønningene helt ok. Tror jeg lå litt over tariff.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Hva slag stilling i IKEA tenker du på, konsernsjef, eller vaskehjelp? Kassedame eller ryddegutt?
abelille Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Da jeg jobbet på ikea for noen år siden var lønningene helt ok. De lå heller over tariff enn akkurat. (Tjente ca 90 kr/t + tilleggene for 5 år siden. Satt i kassa) Dessuten har du frynsegoder som personalrabatt (og mulighet for personallån). Ikea tar også godt vare på sine ansatte med flere arrangement og gaver i løpet av året.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Hva slag stilling i IKEA tenker du på, konsernsjef, eller vaskehjelp? Kassedame eller ryddegutt? ← Det har ikke så mye å si. Rengjøringspersonalet er ansatt via rengjøringsbyrå, så det er ikke "IKEA"-ansatt. Kassemedarbeidere, butikkmedarbeidere og administrasjonen har alle gode lønninger, rett over tariff.
Respect Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Hvor mye er personalrabatten på? Handler folk som jobber der etter stengetid?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 Hvor mye er personalrabatten på? Handler folk som jobber der etter stengetid? ← Det var 15% for noen år siden. De som handler der handler på fritiden sammen med de andre kundene.
abelille Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 Og jobber du på de riktige avdelingene kan du også få tak i billigkrokvarene før de blir satt ut i butikken (jobbet selv i kassen og fikk ikke det, men på avdelingene gjør de det). Jobbing på søndager lønnes med 100% overtid. (juleåpent og varetelling et par ganger i året)
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Og jobber du på de riktige avdelingene kan du også få tak i billigkrokvarene før de blir satt ut i butikken (jobbet selv i kassen og fikk ikke det, men på avdelingene gjør de det). ← Og enda bedre er det når man kjenner de som jobber i billigkroken!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå