Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet noen hvordan er lønning nivå i Ikea?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Da jeg jobbet på IKEA for noen år siden så var lønningene helt ok. Tror jeg lå litt over tariff.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva slag stilling i IKEA tenker du på, konsernsjef, eller vaskehjelp? Kassedame eller ryddegutt?

Skrevet

Da jeg jobbet på ikea for noen år siden var lønningene helt ok. De lå heller over tariff enn akkurat. (Tjente ca 90 kr/t + tilleggene for 5 år siden. Satt i kassa)

Dessuten har du frynsegoder som personalrabatt (og mulighet for personallån). Ikea tar også godt vare på sine ansatte med flere arrangement og gaver i løpet av året.

Gjest Gjest
Skrevet
Hva slag stilling i IKEA tenker du på, konsernsjef, eller vaskehjelp? Kassedame eller ryddegutt?

Det har ikke så mye å si. ;)

Rengjøringspersonalet er ansatt via rengjøringsbyrå, så det er ikke "IKEA"-ansatt. Kassemedarbeidere, butikkmedarbeidere og administrasjonen har alle gode lønninger, rett over tariff.

Skrevet

Hvor mye er personalrabatten på? Handler folk som jobber der etter stengetid?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor mye er personalrabatten på? Handler folk som jobber der etter stengetid?

Det var 15% for noen år siden.

De som handler der handler på fritiden sammen med de andre kundene.

Skrevet

Og jobber du på de riktige avdelingene kan du også få tak i billigkrokvarene før de blir satt ut i butikken (jobbet selv i kassen og fikk ikke det, men på avdelingene gjør de det).

Jobbing på søndager lønnes med 100% overtid. (juleåpent og varetelling et par ganger i året)

Gjest Gjest
Skrevet
Og jobber du på de riktige avdelingene kan du også få tak i billigkrokvarene før de blir satt ut i butikken (jobbet selv i kassen og fikk ikke det, men på avdelingene gjør de det).

Og enda bedre er det når man kjenner de som jobber i billigkroken! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...