Gå til innhold

Er det flere som er glemske og rotete for tida?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Uff...det blir bare verre og verre.

Under graviditeten har jeg opplevd at jeg har blitt mye mindre konsentrert om ting jeg skal gjøre, og legger planer i hytt og pine som jeg etterpå glemmer. Roter med klokkeslett og avtaler, ærender og ting jeg ellers skal huske.

Og jeg syns det har tiltatt nå mot slutten. På forrige JM-time klarte jeg å komme en halvtime før tida - selvom jeg akkurat hadde sjekka tidspunktet i timekortet... :sjenert:

Det er bare ett eksempel - og det er egentlig ganske slitsomt å ha det sånn, for jeg stoler ikke på meg selv at jeg klarer å huske alt jeg bør huske.

Må tenke gjennom hver eneste dag om det er noen som har bursdag denne dagen, om jeg har lagt noen avtaler osv, osv...

Hadde jeg ikke lest at dette er ganske vanlig blant gravide hadde jeg blitt engstelig for at det er noe riv ruskende galt med meg... :roll:

Flere som har det som meg for tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA, vi er flere. Jeg har i flere uker sagt at jeg har fått kyllinghjerne for tiden. Har blitt så glemsk, og så surrete at det er skummelt (bare spørr Murmelmy ;) ).

Men det trøster meg å vite at det er vanlig og at det går tilbake etterpå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...