Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Hver morgen så våkner jeg med vondt i halsen.. Snufser litt og føler meg langt i fra uthvilt. Spiser frokost og blir kvalm av maten.. Blir kvalm bare av tanken på mat. Men jeg spiser, for hvis ikke blir jeg så svimmel. Og jeg er allerede litt svimmel og ør i hodet, til tross for at jeg spiser. Hva i heite er det her?? Vært sånn i en uke snart nå, med kvalmen, enda litt lenger med halsen.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Hmmmm , kan du være gravid ???? ← Nei. 120% sikkert at jeg ikke er det. er så singel som det går an for tiden
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Hver morgen så våkner jeg med vondt i halsen.. Snufser litt og føler meg langt i fra uthvilt. Spiser frokost og blir kvalm av maten.. Blir kvalm bare av tanken på mat. Men jeg spiser, for hvis ikke blir jeg så svimmel. Og jeg er allerede litt svimmel og ør i hodet, til tross for at jeg spiser. Hva i heite er det her?? Vært sånn i en uke snart nå, med kvalmen, enda litt lenger med halsen. ← Kanskje du har halsbrann? Du kan bli både kvalm og bli sår i halsen av det...
Gjest TS Skrevet 1. juli 2006 #6 Skrevet 1. juli 2006 Jeg tror du er allergisk! ← Det er det jeg lurer på om jeg er også, men mot hva liksom?? I dag er jeg skikkelig kvalm..jeg orker ikke spise noe.. Har nylig vært til legen pga en skade og noe annet. Og da ble det tatt blodprøver bare for sjekk. Og alt av vitaminer o.l. var fint. Har ikke lyst ringe nok en gang og si at jeg tror jeg er allergisk.. Hater leger, og går dit kun når jeg MÅ eller blir sendt dit av andre..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå