abelille Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Har en minnepenn av merket Micro memory. Når jeg plugger den inn finner maskina at det er ny maskinvare, og den installerer den og jeg får beskjed om at den er klar til bruk. Lampa på pennen lyser når den er koblet til. Men maskina finner ikke minnepennen i windows utforsker (altså kobler ikke penna til en stasjon). Hvordan kan jeg manuelt koble den til? Ettersom den lyser tyder det jo på at den virker? (OS er forrsten win xp prof)
Vela Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Hvis du har instalert den burde den jo funke. det gjorde min ihvertfall. rart..
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Du må ikke inn på nettstedet til produsenten og laste ned driver? Det måtte jeg gjøre med min kingston penn.
abelille Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2006 Den funker plutselig ikke på noen maskiner, også maskiner hvor den er brukt tidligere (derfor skulle jeg gjerne hatt ut innholdet på den), så jeg tror ikke det er driverproblemer. Eneste driveren jeg fant på produsentens hjemmeside var for win 98, men det ser ikke ut til at det hjalp heller. Jeg antar at usbpenner også kan krasje, så da er det vel ikke noe å gjøre med det.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Sprø inne på hardware.no Link oppe på siden.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #6 Skrevet 1. juli 2006 Prøv å forandre disk driver bokstav. På kontrol panelet ditt finner du computer management via administrative tools.Finn frem disk management hvor du kan forandre bokstav.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå