Babyface Skrevet 20. desember 2002 #1 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg synes denne Shakira-parodien er kjempemorsom! (Trykk på linken under. Når du kommer inn på siden, finn fram til Shakira.mpg under Filmsnutter) http://wulff.dynip.com/~barbro/moro.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 20. desember 2002 #2 Del Skrevet 20. desember 2002 Så denne på madtv for første gang jeg ser den. Har den på dataen og ler like mye hver gang.. Beste jeg har sett... Utrolig morsom!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 21. desember 2002 #3 Del Skrevet 21. desember 2002 Denne var bra. Det var mye annet morsomt på disse sidene også! Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. desember 2002 #4 Del Skrevet 21. desember 2002 Kjempe morsomt ,på mad tv, så jeg også en parodi av Britney Spears. Holdt på å le meg skakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 21. desember 2002 #5 Del Skrevet 21. desember 2002 Lick my baby back behind? så den jeg og.. veldig morsom. Men synes shakira parodien er morsommere :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. desember 2002 #6 Del Skrevet 21. desember 2002 Utrolig bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2002 #7 Del Skrevet 22. desember 2002 Siden er oppdatert! http://wulff.dynip.com/~barbro/moro.shtml B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2002 #8 Del Skrevet 28. desember 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. desember 2002 #9 Del Skrevet 28. desember 2002 Britney parodien til MadTv er GULL! "Put it insiiiiiiiide, lick my baby back behind!!" Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 31. desember 2002 #10 Del Skrevet 31. desember 2002 Super!! *le så hun detter av stolen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå