Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 jeg får mensen, så går det to dager så stopper den plutselig..så har jeg sex, så kommer den tilbake.. why?
Cat&Cat Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Har du hørt om GU? Kom deg til lege å få sjekka underlivet ditt. De blødningene dine er jo opplagt ikke mensen.
carolina78 Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Hva menes med GU? Så det er altså ikke normalt å ha mensen i 2-3 dager, også pause i 1-2 døgn, og da tilbake igjen?
carolina78 Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 GU – Gynekologisk undersøkelse ok, tok litt tid før jeg forstod hva GU står for. ha ha...
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Min mensen er slik at jeg har den i fire dager, så bare litt blødning den 5 før jeg har mer igjen den 6. Men det hørest ikke ut som det er slik du har. Og om du ikke har vert på en GU før tror jeg du skal ta en tur nå, uansett om det ikke tilsier at det ikke er noe alvolig denne "mensenen" din, så er det lurt å få en sjekk av underlivet, spessielt om du har sex.
Cat&Cat Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Sorry, var ikke meningen å forvirre med bruken av forkortelsen GU. Jeg trodde det var vanlig å bruke den forkortelsen jeg. Det er vanlig at man kan ha ujevn mens, men slik du beskriver det virker det som det er kronisk og at det skjer etter hver gang du har hatt sex. Du bør absoulutt gå til GU...(alle er med nå?) Så får du sjekka at det ikke er noe galt med deg og en hjelp til de blødningene, for det høres ikke kult ut. Endret 3. juli 2006 av Cat&Cat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå