Gjest Gjest_Mimi_* Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Har fri i helga og siden det ikke blir noe familieferie denne sommeren så vurderte jeg å overraske datteren min på 11 med minicruice med Stena Saga fra lørdag til søndag, siden samboeren er borte. De har "Barnas båt" hele sommeren, så jeg regner med at det er litt mer barnevennlig enn det pleier å være. Kunne selvfølgelig bare dratt på Tusenfryd eller noe, men dette blir billigere (er litt blakk om dagen) også er det jo litt stas å sove borte. Hun har også flere ganger påpekt, med et fornærmet tonefall, at hun har aldri kjørt danskebåt. Har ikke tatt danskebåten på mange år, så jeg er veldig i tvil hvor passende det egentlig er... Noen som har noen innspill? Evt andre forslag til hva vi kan finne på?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Go for it! Barn syns båtreise er kult, selv om det bare er opp og ned til Danmark! Men husk at det fort går litt penger på båten også. Mat og drikke (kino er billigere enn i land, da), godteri i taxfreen (nesten et "must" å få lov til, selv om pengeforbruket må begrenses.) Har dere regler for å holde dere unna spilleautomatene så er det bra.
Azi Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Jeg og jenta mi cruiset for 1,5 mnd siden. Det var skikkelig gøy. Anbefales!
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Nå har jeg bestilt! Blir koselig med skikkelig jentetur, bare vi to Azi: Hva er det egentlig å finne på der for små jenter?
Azi Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Vi tok ikke danskebåten, men jeg er sikker på at dere kommer til å kose dere for det om. Dette gjorde vi da, Spise masse god mat og fancy non alkohol drinker (det var kjempe stas), spille på automater og gøyale spill, bade, spille golf, SHOPPA, se på show (det var kjempe stas), dansa hele kvelden lang mm. Jeg gleder meg masse til å reise med jenta mi igjen. God tur dere kommer til å kose deg kjempe mye. :D Endret 29. juni 2006 av Azi
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Takk og pris for at du ikke kaller din datter "jentungen"
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 Takk og pris for at du ikke kaller din datter "jentungen" Er det det folk som drar på danskebåten gjør?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå