Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #21 Skrevet 30. juni 2006 Fettfjerning på magen. Var ekstremt overvektig tidligere pga medisiner, og så sant jeg ikke trener/slanker meg nærmest kontinuerlig så vil jeg alltid ha lettere for å legge på meg. Skulle gjerne ha likt å nullstilt den delen av kroppen tilbake til slik jeg var før jeg tok de helvetes pillene.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #22 Skrevet 30. juni 2006 Jeg skal ta sånn laser på lårene mine til høsten. Senere skal jeg kanskje ta en behandling for å redusere celluliter. Skulle ønske jeg kunne gjort noe med strekkmerkene på rumpa også, men de er så gamle. Tror de er en tapt sak gitt..
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #23 Skrevet 30. juni 2006 Jeg skal ta sånn laser på lårene mine til høsten. Senere skal jeg kanskje ta en behandling for å redusere celluliter. Skulle ønske jeg kunne gjort noe med strekkmerkene på rumpa også, men de er så gamle. Tror de er en tapt sak gitt.. ← hva hjelper i mot cellulitter? hva slags behandling?
Gjest gjesta Skrevet 1. juli 2006 #25 Skrevet 1. juli 2006 Fettfjerning på magen. Var ekstremt overvektig tidligere pga medisiner, og så sant jeg ikke trener/slanker meg nærmest kontinuerlig så vil jeg alltid ha lettere for å legge på meg. Skulle gjerne ha likt å nullstilt den delen av kroppen tilbake til slik jeg var før jeg tok de helvetes pillene. ← Bare av nysgjerrighet, hva slags medisiner var det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå