Gjest Gjest_janni_* Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 på osloakutten har de fettsuging f.o.m kr 7000. på colosseumklinikken har de i fra 22 000 og oppover. burde man gå på det billige stedet? eller kan det være mer risikabelt?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Ikke velg OsloAkutten. Orker ikke forklare, men behandlet meg dårlig. Mye bedre å gå på et større sted med fagfolk som vet hva de driver med og tar skikkelig tester. Nobel eller Colloseum er mye bedre.
Snasen Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Colosseum eller Nobel Clinic er to steder som jeg hører mye bra om. Dr. Roald på Colosseum går for å være den beste av de beste. Jeg hadde valgt Colosseum.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Jeg ville ikke gjort det på osloakutten. ← hvorfor det? jeg leste nettopp om ei som hadde gjort det der. hun var veldig fornøyd skrev hu.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 hvorfor det? jeg leste nettopp om ei som hadde gjort det der. hun var veldig fornøyd skrev hu. ← Nettopp fordi du lurer på om det er mer risikofyllt å gå dit. Osloakutten har et dårlig rykte på seg, mens colusseum har et godt rykte. Selvsagt "kan det gå bra", men som svar på spørsmålet ditt: Nei, det er nok ikke lurt.
Gjest Fruktfat Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 [Dr. Roald på Colosseum går for å være den beste av de beste. Jeg hadde valgt Colosseum. ← han som opererte meg. han er.. hmm... noget spesiell. stresser verre og spyttet flyr ur av munnen hans når han prater.
Gjest Tanita Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Hvem opererte deg da, Fruktfat? Edit: Leste innlegget ditt en gang til, skjønner nå at det var dr Roald. Endret 29. juni 2006 av Tanita
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 29. juni 2006 #9 Skrevet 29. juni 2006 han som opererte meg. han er.. hmm... noget spesiell. stresser verre og spyttet flyr ur av munnen hans når han prater. ← men ble du fornøyd da?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #10 Skrevet 29. juni 2006 han her er kjempe flink og veldig proff. http://www.plastikkirurgene.no/?page=kirurgen
Gjest Fruktfat Skrevet 29. juni 2006 #11 Skrevet 29. juni 2006 joda, fin fasong og sånn, men har folder og hadde/har antydning til double bubble. men det har vel egentlig ikke noe med ham å gjøre. synes han stressa litt mye og var kanskje litt mye armer og bein. dessuten la han inn 50cc mer enn vi ble enige om. (ble litt paff der og da -da jeg leste papirene etter operasjonen- men han syntes vel at det trengtes da. jeg er fornøyd med størrelsen) mener det var han som opererte aylar og.
My Skrevet 29. juni 2006 #12 Skrevet 29. juni 2006 Hva er double bubble??? Er det sånn at man kan se skille orntli' pupp og silikon pupp?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 29. juni 2006 #13 Skrevet 29. juni 2006 joda, fin fasong og sånn, men har folder og hadde/har antydning til double bubble. men det har vel egentlig ikke noe med ham å gjøre. synes han stressa litt mye og var kanskje litt mye armer og bein. dessuten la han inn 50cc mer enn vi ble enige om. (ble litt paff der og da -da jeg leste papirene etter operasjonen- men han syntes vel at det trengtes da. jeg er fornøyd med størrelsen) mener det var han som opererte aylar og. ← hva er double bubble? jeg skal på konsultasjon til han angående fettsuging. fint at du ble fornøyd i allefall.
Azi Skrevet 29. juni 2006 #14 Skrevet 29. juni 2006 http://www.implantinfo.com/banda2/184baxter/ "Double Bubble"
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #15 Skrevet 29. juni 2006 Volvat sier jeg bare. Der er de kjempeflinke og seriøse. Tok brystreduksjon der i nov.i fjor. Makan til flotte pupper jeg fikk. Arrene rundt brystvorta synes ikke lenger og under er det bare helt svakt. Flott form på de og. Skulle jeg finne ut at jeg vil gøre noe mer,så blir det der jeg gjør det ihvertfall. Så et program om plastikkirrurgi her om kvelden og der var det mye fælt. Det beste er å undersøke hvem som har best rykte og ikke velge noen bare for det de er billigere.
Gjest Fruktfat Skrevet 30. juni 2006 #16 Skrevet 30. juni 2006 http://www.implantinfo.com/banda2/184baxter/ "Double Bubble" ← ohhh, ikke så gæli nei! så bare at det var en litt mørkere skygge nederst på puppen. jeg hadde ikke noe heng (jeg hadde jo ikke pupper ) så det var ikke sånn at det hang en del nedenfor. heldigvis!
Gjest Fruktfat Skrevet 30. juni 2006 #17 Skrevet 30. juni 2006 men husk at det med arr er noe kroppen "bestemmer" selv da... det er noe som heter hypertrofiske arr, og det skjer ofte på mageområdet. tror jeg har litt av det, mine arr under puppene er ikke bare en tynn strek som går i ett med huden. de er hvite, litt tykke og står litt ut fra huden (uff, det hørtes fælt ut :kgblunk: ). men det er jo under puppene, og det er det jo bare kjæresten og jeg som ser så det bryr jeg meg ikke om.
Gjest Gjest_Cosmic Girl_* Skrevet 30. juni 2006 #18 Skrevet 30. juni 2006 Jeg tok brystreduksjon hos Skolleborg ved Colosseum klinikken, og var strålende fornøyd. Både med resultat, oppfølging, service før inngrepet og etterpå. Brukte mye tid på å sjekke opp hvilken kirurg og hvilken klinikk som var best, og fikk anbefalt Dr. Skolleborg og Colosseumsklinikken. Da det viste seg at Skolleborg jobbet på Colosseumsklinikken, var saken grei! Tror han også jobber ved Radiumhospotalet med å bygge opp bryster på kvinner som har måttet fjerne ett eller begge bryst pga kreft
Gjest taria Skrevet 30. juni 2006 #19 Skrevet 30. juni 2006 jeg kan anbefale coloseumklinikken. osloakutten virket litt suspekt.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 30. juni 2006 #20 Skrevet 30. juni 2006 Jeg tok brystreduksjon hos Skolleborg ved Colosseum klinikken, og var strålende fornøyd. Både med resultat, oppfølging, service før inngrepet og etterpå. Brukte mye tid på å sjekke opp hvilken kirurg og hvilken klinikk som var best, og fikk anbefalt Dr. Skolleborg og Colosseumsklinikken. Da det viste seg at Skolleborg jobbet på Colosseumsklinikken, var saken grei! Tror han også jobber ved Radiumhospotalet med å bygge opp bryster på kvinner som har måttet fjerne ett eller begge bryst pga kreft ← så fint å høre. har de noen form for garanti sånn at man kan få rettet opp i ting gratis hvis noe er gjort feil? jeg har sett på en annen klinikk også. http://www.plastikkirurgene.no/ han vieker ganske flink og er spesialisert på masse!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå