Gjest Gjest_liselotte_* Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 hei kan man finne ut hvike sider man har vært på dataen? utenom loggen? hvordan kan man finne det?
Catzy Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Man kan finne igjen cookies, og midlertidig lagrede filer. Hvis du åpner Internet Explorer, så kan du fjerne disse ved å trykke på Tools - Internet Options - finn knappen for Temporary Internet Files og trykk Delete. Delete cookies også. Da har du fått slettet en del spor. Catzy
Gobi Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 (endret) Joa, hadde det vært så enkelt så... Dere kan tømme så mye cookies og temp filer dere bare vil, men en komplett liste over hvilke websider man har vært inne på siden maskinen ble installert ligger fremdeles trygt lagret på harddisken. Yepp, skremte deg nå vil jeg anta, og det var egentlig meningen og, for alt som er skrevet over er sant. Dersom folk egentlig var klar over hvor mye Microsoft vet om pc'n din og dine vaner på nettet osv, så er det ingen som hadde tørt å nærme seg tastaturet. Her er en link til en side som forteller om en del skjulte filer og lignende i windows, http://microsuck.com/content/ms-hidden-files.shtml og jeg har personlig funnet disse filene på min egen pc, og kikket på innholdet (og slettet dem, noe som er en ganske komplisert affære da de ikke kan slettes så lenge windows er i gang...) Yepp! Happy reading... or not.... PS! Jeg er ikke ansvarlig for personer som prøver ut de fremgangsmåtene som står på denne siden for å fjerne filene. Jeg har lang erfaring innenfor fagfeltet, så er du nybegynner, få med deg folk som har god peil. . Endret 30. juni 2006 av Gobi
Gjest Winda Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 Her er en link til en side som forteller om en del skjulte filer og lignende i windows, http://microsuck.com/content/ms-hidden-files.shtml og jeg har personlig funnet disse filene på min egen pc, og kikket på innholdet (og slettet dem, noe som er en ganske komplisert affære da de ikke kan slettes så lenge windows er i gang...) ← Er det index.dat du mener? Jeg anbefaler CCleaner til å rydde windows, det er gratis og sletter også index.dat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå