Gå til innhold

Ultimate hollywood-kjekkas 1 runde!

hvem er penest?  

1. 1. hvem er penest?

• Paul Newman
      0
    • Denzel Washington
      4
    • Leonardo DiCaprio
      1
    • Brad Pitt
      12
    • Robert Redford
      2
    • Tom Cruise
      2
    • Ben Affleck
      5
    • George Clooney
      17

Anbefalte innlegg

Gjest lise6546
Skrevet

dette er første runde i kåringen, gi stemmer så ser vi hvem som går videre til neste runde:

hvem er penest?

Gruppe 1.

Tom Cruise eller Brad Pitt

Ben Affleck eller George Clooney

----------------------------------------

Gruppe 2.

Sean Connery eller Robert Redford

Leonardo DiCaprio eller Denzel Washington

Den med flest 'stemmer' går videre

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg vet ikke om dette temaet har så mye appell her inne. Forsøk heller FjortisGuiden. Du ser nok for mye på E! Style.

Milla

Skrevet

Jeg har stemt på George Clooney og håper jeg aldri blir for voksen til å sikle på mannfolk og ta meg selv litt uhøytidelig - nok til å delta i sånne avstemninger - eller ikke...

Gjest lise6546
Skrevet

jeg mener det ikke så alvorlig... det må være lov å gjøre det bare for gøy!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg skjønner det, men å diskutere Hollywoodskuespillere er vel litt barnslig. De fleste brukere her inne har passert 20 år og da henger det ikke akkurat plakater av Clooney og Pitt på soverommet.

Milla

Gjest pulverheksa
Skrevet

Selv om jeg med god margin har passert 20 liker jeg kjekkaser. Stemmer på en som ikke stod på lista jeg. Viggo Mortensen (Aragon i Ringenes herre)

Skrevet

Er vel ikke mer "barnslig" enn å diskutere og leve seg inn i såpeserier...

Vi gutta diskuterer jo gjerne kjente damer, er jo kåringer hele tiden i div. blader jo...

:wink:

Gjest lise6546
Skrevet

det å snakke om menn er ikke barnslig! jeg synes ikke det blir helt riktig å sammenligne det med å ha plakater hengende på tenåringsrommet, som nok er ganske barnslig.

jeg skulle tatt med Viggo Mortensen også! kanskje jeg skulle spurt rundt hvilke kandidater som skulle være med først! :ler:

Skrevet

Her stemte jeg på George Clooney, men min favorittkjekkas fra Hollywood er for tiden Vin Diesel. Han er bare sinnsykt deilig!

Og, ja, jeg er over 20 år...

Skrevet

Jeg har jo selvsagt stemt på George Cloony, men Ben Afflek er jo drit kjekk da.

Kom igjen da Milla, få høre hvilken type du liker. Dette er jo uskyldig morro. :hoppe:

Skrevet

barnet i meg skrek ut at dette måtte jeg være med på !! :kul:

Stemte da på Denzel Washington jeg da, han synes jeg er deilig, og lekker å se på!!

Ps. jeg har ikke poster av ham på rommet mitt, men synes allikevel han er kjekk!! :roll:

Skrevet

Det er klart det er lov! Og det er gøy!

Men det er alvor da... vi kødder ikke om sikle-mannfolk... jeg er i hvert fall veldig seriøs på at George Clonney kan lure meg til det meste...

Skrevet
Jeg skjønner det' date=' men å diskutere Hollywoodskuespillere er vel litt barnslig. [/quote']

Det kan da umulig være såååå barnslig siden du har deltatt med 2 innlegg på tråden allerede ;)

Er Rober Redford med her også??? :sjokk: Kjære vene, denne fikseringa på eldre mannfolk kan da umulig være helsebringende??

George Clooney tenker jeg, er akkurat like gammel som mamma, så han går glatt inn :roll:

Ellers burde Viggo Mortensen vært med ja :wink:

Gjest lise6546
Skrevet

hehe, ja, Robert Redford er gammel nå, men han var jo ung en gang, og en stemme for Robert Redford er vel sannsynligvis en stemme for ham som ung tenker jeg. selv om mange er flotte i eldre alder også!

Skrevet

Av de på lista er Brad Pitt den deiligste! :sjarmor: Slurp!

Skrevet

Fant ikke Bruce Willis på lista jeg!!

Er det muuuulig?? :evil:

Ja, ja... stemmer på Bruce'rn uansett jeg!

Skrevet

Veit du hvor GAMMEL Mortensen faktisk er Thea.....? :wink::sjarmor:

Skrevet

Mortensen er faktisk eldre enn mamma han, tror han er sånn sirkum sarum 43-44 år.

Men siden han ser så sabla godt ut så bryr vi oss ikke så veldig hardt om det :sjarmor:

Skrevet

Jeg likte ikke helt den uthevinga av GAMMEL Lasse :fy: Viggo er i sin beste alder han skal jeg si deg. Jammi :sjarmor:

Skrevet

Hvor er Mel Gibson da? :wink:

Av de på lista blir det nok Brad Pitt! :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...