Gå til innhold

Treåringen min stukket av veps!

Fremhevede innlegg

Skrevet

I ettermiddag ble sønnen vår på tre,stukket av veps på foten. Han skreik og grein om hverandre for dette var naturlig nok veldig vondt. I kveld har han småsutret og klagd over at han er "syk" som han sier og i åtte tiden begynte han å kaste opp. han har også begynt å klage over vondt i halsen.

Det jeg lurer på: Kan dette ha kommet av vepsestikket?? er det farlig??hva bør jeg gjøre??

er litt engstelig....

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Du, jeg ville ringt legevakten! Heller en gang for mye enn en gang for lite.

Hvis han reagerer på dette, må han få legehjelp!!

Skrevet

Ja, jeg har tenkt på å ringe for det er jo noen som reagerer voldsomt på veps...ringer nå jeg...takk forresten!

Skrevet

Helt enig!

Du må ringe med en gang.

Der kan de fortelle deg om det kan være en sammenheng mellom vepsestikket og plagene han nå har.

Gjest Gjest
Skrevet

Herlighet. Sitter på nettet og lurer??

Istedet for å ringe legevakta med en gang!!

Er vel ikke noe å sitte å lure på vel,når ungen er dårlig.

Gjest Embla s
Skrevet
Herlighet. Sitter på nettet og lurer??

Istedet for å ringe legevakta med en gang!!

Er vel ikke noe å sitte å lure på vel,når ungen er dårlig.

:forvirret:

Desverre er det slik at mange føler at de er hysteriske om de ringer legevakten og det viser seg å være grunnløst. Ikke alle vet alt av seg selv.

TS: Håper det går bra med barnet ditt!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan gikk det?

Håper han er i god form igjen nå :klem:

Gjest Embla s
Skrevet

Ja, hvordan gikk det med dere?

Skummelt med stikkende innsekter, vet aldri om man er allergisk på forhånd :tristbla:

Skrevet

Var på legevakten med ham, og det var ikke vepsestikket som hadde gjort ham dårlig. De tok noen prøver og det viste seg at han hadde en veldig kraftig halsbetennelse. Han hadde også feber etc. Vi fikk mikstur på flaske og nå er han pigg igjen :) tusen takk for svar forresten!

*En lettet mamma*

Gjest Gjest
Skrevet

så vidt jeg har skjønt vil du reagere temmelig umiddelbart hvis du er allergisk mot vepsestikk. Da går det gjerne på at du hovner opp, særlig rundt stikket og i halsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...