Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Fikk en telefon tidligere i dag fra en venninne som etterlyste en invitasjon til sin kjære på min kjæres utdrikningslag!! Nå var det bare at forloveren ikke hadde klart å få tak i denne mannen for han var invitert, men det som er saken er at hun hadde snakket med en kompis og spurt om han hadde hørt noe, og det hadde han ikke, av den enkle grunn at min kjære ikke kjenner han noe særlig. Han er invitert som følge til ei som er med i spareforeninga mi, og ingenting annet. Når denne mannen ble gift var ikke min kjære invitert til hans utdrikningslag heller, og det syns jeg ikke var rart i det hele tatt.. Jeg syns det var litt frekt jeg. For hun sa at det var vanlig å be alle på gjestelisten aom var i samme aldersgruppe, men det tror jeg ikke stemmer. Man inviterer de man er venner med og ønsker å ha med i et slikt lag. Hun kom i tillegg med den at gubben kanskje ikke kommer fordi han kanskje ikke kjenner noen der, og da må han nesten bare la vær... Argh! Ble bare så frustrert over at jeg ikke kan få arrangere dette som vi vil selv!! Tar jeg feil eller var dette litt frekt av henne?
F&b Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Nesten det samme hendte meg også Jeg hadde gitt min forlover en liste på de jeg ville ha med, på den listen sto blandt annet ett par av mine arbeidskolegaer som jeg også er sammen med på fritiden. Jeg fikk en dag sure "oppstøt" fra en annen arbeidskolega som ikke var innvitert. Hun mente dette var dårlig gjort av meg fordi vi pratet jo så godt sammen og lo masse... På jobb ja! Jeg synes dette var ubehagelig da jeg ikke noe i mot henne i det hele tatt og synes hun er ei topp jente, og det siste jeg ville var å såre henne! Men som sakt så synes jeg man skal innvitere de man er mye sammen med og føler seg vel sammen med. Det viktige er ikke hvor mange men hvor gode:)
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Trådstarter her... Jeg har fått unnskyldning!! Så nå er jeg ikke deppa lengre.... Har storhjertede venner jeg, som bare glemmer seg et øyeblikk i ny og ne!!!
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Litt rart å reagere sånn ja... Jeg og min kjære syntes det var en kjempehyggelig overasskelse når han ble bedt i utdrikningslag til min vennines kjære. Syntes absolutt ikke det var en selvfølge, de har ikke kjent han så lenge. De ba ikke kjærestene til våre andre venniner i hans utdrikningslag nettopp fordi brudgommen ikke kjenner dem noe særlig. (Hadde faktisk ikke møtt han ene...) Sånn har vi planer om å gjøre det også... Jeg har vært i mange flere bryllup enn utdrikningslag. Utdrikningslag er litt mer uhøytidelig. Der ber du bare de du vil ha...
Malama Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Min forlovede har vært i utdrikningslag til en kamerat uten at jeg var i hennes, og det synes ikke jeg er det minste rart. Hadde aldri livet kommet til å forvente noe slikt
marsy Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 det jeg har funnet ut er at overraskende mange har en formening om hvordan akkurat DU skal gjøre ting: hvem du skal be, hva slags bryllup du skal ha osv... synes egentlig det er rart, for jeg ville aldri ha forventet noe fra andres selskap, eller blandet meg inn i planleggingen (hvis de ikke spurte om råd da!)
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 Det er vel mer unormalt enn normalt at par inviteres i hvert sitt utdrikkingslag til brudeparet. Man ber jo de man kjenner og har et forhold til - ikke fordi han tilfeldigvis er kjæresten til ei som er bedt brudens utdrikkingslag eller omvendt. Folk har mange rare formeninger om ting. Godt du fikk en unnskyldning da og at det ikke ble flere sure miner ut av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå