Gå til innhold

Hvilke melk drikker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått over til Q melk, drakk Tine melk før, men av diverse grunner sluttet jeg å bruke den.

Så drikker jeg mest lett melk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker Tine Ekstralett.

Skrevet

Jeg liker uten tvil best q- melk, fordi jeg synes den smaker friskere. Men synes den har utrolig dårlig holdbarhet, og siden jeg drikker veldig lite melk (periode-dranker :ler: ), er det ulønnsomt.

Jeg liker kanskje best skummet melk, men ekstra lett og lett går også helt greit.

Hvis jeg skal ha tine, foretrekker jeg ekstra lett.

Skrevet

Drikker kun Biola naturell - i høyden et lite glass til dagen.

Skrevet

Tine ekstralett er den vanlige melken som går her i huset, men det går også store mengder sjokolademelk (Tine sin). Denne er etter min mening den beste ferdigblandede sjokolademelken som er. Den er ikke fetende eller ekkel i konsistens heller.

Gjest Gjesta
Skrevet

Drikker Biola; blander Biola naturell med Biola bringebær eller blåbær. Mens jeg fortsatt drakk søtmelk, drakk jeg skummet.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Drikker skummet når jeg en sjelden gang drikker melk. Ekstra lett til matlaging.

Skrevet

Jeg drikker aldri melk. Blir slimete i halsen og ekkel i magen. Melk er for kalver.

Gjest StoreSky
Skrevet

Blir egentlig dårlig i magen av melk, men er periode-dranker. Og da på Tine skummet melk -samme som jeg bruker i maten. Bruker jeg noe fetere i maten så kaffe eller mat- fløte.

Gjest Gjest
Skrevet

drikker ren melk så sjelden som et par ganger i året. er ikke så glad i det.

skal jeg drikke melk blir det som oftest sjokolademelk, men det er sjelden det og.

kjøper lettmelk fra tine, bruker det i matlaginga.

har ikke sett Q-melk her jeg bor.

Skrevet

Drikker veldig sjeldent melk - bruker det til kornblanding og matlaging. Foretrekker sojamelk med vanilje. Cultura liker jeg også. Av "vanlig" melk foretrekker jeg skummet melk fra Q-melk.

Gjest gjest1
Skrevet

Drikker lett eller ekstra lett. Veksler mellom Tone og Q-melk, hender jeg glemmer meg, for jeg er egentlig motstander av Tine ;)

Skrevet

Drikker sjeldent melk (periodedranker)... Men det er veldig godt med kald melk dagen derpå, til nystekt brød, boller og brunost.. Drikker da Tine skummet.

Skrevet
Jeg liker uten tvil best q- melk, fordi jeg synes den smaker friskere. Men synes den har utrolig dårlig holdbarhet, og siden jeg drikker veldig lite melk (periode-dranker :ler: ), er det ulønnsomt.

Hmm, trodde Q-melk som regel hadde bedre holdbarhetsdato enn Tine jeg da? Men det kommer kanskje an på hvor en bor?

Jeg drikker ytterst sjelden melk lengre, men de gangene jeg gjør det er det alltid skummet. Men om det er melk i kjøleskapet er det som regel helmelk, det er det vi bruker i matlagingen. Bruker både Q-melk og Tine, det kommer ann på utvalg og holdbarhet.

Skrevet

Drikker lettmelk, og kjøper stort sett alltid Q-melk. Syns den er mye bedre og friskere i smaken enn Tine. Også boikotter vi også Tine hvis vi kan.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg synes melk er kjempegodt - spesielt til sjokoladekake, knekkebrød og endel annet. Drikker alltid Tine ekstra lett

Skrevet
Hmm, trodde Q-melk som regel hadde bedre holdbarhetsdato enn Tine jeg da? Men det kommer kanskje an på hvor en bor?

Har aldri opplevd at q-melk har holdt seg bra til holdbarhetsdatoen faktisk! Men jeg liker q-melk best, så når jeg periodedrikker, går det i den. Men ellers bli det tine, for den tåler å stå i en uke, og da går det vel egentlig ikke en kartong en gang på en uke.

Skrevet

Pleier å ha lettmelk i kjøleskapet. Kjøper både Q-melk og Tine, alt ettersom hva de har på butikken jeg er på, og datoen. Har ikke hatt problem med at Q-melk ikke har holdt seg til datoen..

Kjøper noen ganger helmelk hvis jeg skal lage god grøt eller varm sjokolade :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...