punktom Skrevet 29. juni 2006 #21 Skrevet 29. juni 2006 Hvem var det som rakket ned på dere da? Rakke ned på = ikke være unisont 100% enig i trådstarter.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #22 Skrevet 29. juni 2006 Jeg brklger så meget! jeg elsker team aylar og skulle fingerknullet dem hele gjengen hver kveld klokken 8 og slikket dem til deres livs erotiske orgasme nammmenammenam kvinnemus!
Malou Skrevet 30. juni 2006 #23 Skrevet 30. juni 2006 Det var jo bildet av guttunger jo! ← Sorry, det skulle gå litt fort og jeg brukte Google.
Yme Skrevet 30. juni 2006 #24 Skrevet 30. juni 2006 Merkelig at folk stadighet skal rakke ned på oss. Ja vi jobber AV kroppen vår. hva så egentlig??? virker som om vi har gjort dere noe men hvem har gitt dere friheten til å fortelle om vi er pene eller ikke? vi er fornøgde med oss sjøl og det burde være bra. ikke dårlig sånn som dere mener d er. skjerp dere og la alle leve sitt liv så lenge vi ikke skader noen . ← Hvem som helst har låv til å si om dere er pene eller ikke... Ytringsfrihet, din kjønssyke kongle! Jeg har tatt meg tid og frihet til å skrive et lite dikt om deg og "dine": Indianere er røde, fioler er grå smult er lagd av... ehm... noe som rimer.. ehm.. skrå! Takk for meg! Håper du veit at jeg er bedre enn deg, bare fordi jeg er gutt!
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2006 #25 Skrevet 30. juni 2006 Merkelig at folk stadighet skal rakke ned på oss. Ja vi jobber AV kroppen vår. hva så egentlig??? virker som om vi har gjort dere noe men hvem har gitt dere friheten til å fortelle om vi er pene eller ikke? vi er fornøgde med oss sjøl og det burde være bra. ikke dårlig sånn som dere mener d er. skjerp dere og la alle leve sitt liv så lenge vi ikke skader noen . ← Håper du tuller... dette innlegget var så dårlig skrevet at det bare understreker noen av fordommene noen kanskje har mot "dere"... Ellers synes jeg personlig at Aylar er den peneste av de jentene... (jeg synes blonde glam-modell-utseende jenter blir litt sånn.... tygge "tyggemi" og tvinne håret rundt fingeren mens man blunker fort og flagrende-aktig.. og innlegget jeg siterer understreker liksom akkurat det)
Viviwoom Skrevet 30. juni 2006 #26 Skrevet 30. juni 2006 Merkelig at folk stadighet skal rakke ned på oss. Ja vi jobber AV kroppen vår. hva så egentlig??? virker som om vi har gjort dere noe men hvem har gitt dere friheten til å fortelle om vi er pene eller ikke? vi er fornøgde med oss sjøl og det burde være bra. ikke dårlig sånn som dere mener d er. skjerp dere og la alle leve sitt liv så lenge vi ikke skader noen . ← ....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå