Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oslos største horestrøk er i Holmenkollåsen, Bygdøy og Bærum.

Men i disse områdene har horene fått seg en fast rik kunder og så kaller de det ekteskap.

Prinsippet er det samme, jentene går etter pengene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjalu nå? ikke nok penger til å skaffe egen hore?

Skrevet
Sjalu nå? ikke nok penger til å skaffe egen hore?

Hæ?

Skrevet

Gamle tanker om igjen...

Skrevet
Oslos største horestrøk er i Holmenkollåsen, Bygdøy og Bærum.

Men i disse områdene har horene fått seg en fast rik kunder og så kaller de det ekteskap.

Prinsippet er det samme, jentene går etter pengene.

Hva får deg til å tro at koner til rike menn alltid er fattige selv? Like barn leker best, vettu. De rike gifter seg veeeeeldig ofte med hverandre. Ergo er det gjensidig!

Skrevet

Tråden er ryddet.

Misty (mod)

Gjest gjest1
Skrevet
Hva får deg til å tro at koner til rike menn alltid er fattige selv? Like barn leker best, vettu. De rike gifter seg veeeeeldig ofte med hverandre. Ergo er det gjensidig!

Ja, jeg tror ikke det er mange østkantsjenter som ender opp i åsen med en vestkantsmann... det skjer nok, men jeg tror ikke det er den generelle tendensen.

De rike omgås hverandre.

Gjest Gjest
Skrevet

Rike menn gifter seg gjerne med helt vanlige (les: "vanlig" mht. med inntekter/penger) kvinner!

Det er sjelden at norske rike menn gifter seg med rike kvinner. Faktisk. Mannen bryr seg bare om at hun er snill, søt, grei, god i sengen og mor til sine barn - så er han fornøyd!

Se bare på vårt unge kronprinspar! :klappe::)

Gjest Gjest
Skrevet

Litt off topic, men: Var det slik at gjester ikke kunne poste i dette forumet? :ironi:

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Se bare på vårt unge kronprinspar!  :klappe:  :)

Eller Märtha og Ari?

Gjest Gjest_frua_*
Skrevet
Ja, jeg tror ikke det er mange østkantsjenter som ender opp i åsen med en vestkantsmann... det skjer nok, men jeg tror ikke det er den generelle tendensen.

De rike omgås hverandre.

Ja, det er nok heller unntaket at de finner seg en dame fra østkanten. De finner damer i sin egen krets og det er jo naturlig, vi andre finner også ofte partner i vår egen.

Jeg synes det er ille når man begynner å kalle hjemmeværende koner, enten de er rike eller ikke, for horer. At en i ekteskapet er hjemmeværende er et valg som ekteparet har tatt, og når vi gifter oss så tar vi valg ut fra den tanken at vi skal være gift resten av livet. At ikke alle ekteskap holder resten av livet er en annen sak. Men horer er de ikke.

Skrevet

Jeg bor i Bærum.

Jeg tjener mer en samboeren min.

Jeg eier mye mer en samboeren min.

Kan jeg kalle han hora min da?

Kan jeg si jeg er en Pimp?

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg bor i Bærum.

Jeg tjener mer en samboeren min.

Jeg eier mye mer en samboeren min.

Kan jeg kalle han hora min da?

Kan jeg si jeg er en Pimp?

Pimp er du vel bare hvis du sender ham ut på tjeneste og tjener penger på jobben han gjør. ;)

han kan vel ikke kalles "eid" heller så lenge han tjener egne penger...

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, en pimp er en som selger ut sin venn til seg selv helt gratis. Det står så på veska mi: PIMP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...