India Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Har plutselig fått panikkangst, vært hos legen og fått flunaxol tabletter. Noen som har erfaringer med disse tablettene?
reddelinnea Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 jeg går på fluanxol nå. men jeg merker ingenting på de. også har jeg gått på dem i seks måneder. det tar lang tid før de kan begynne å virke. ca. en måned og mere. Fluanxol skal hjelpe på angst. Vondt at du også har angst. klem..
India Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2006 jeg går på fluanxol nå. men jeg merker ingenting på de. også har jeg gått på dem i seks måneder. det tar lang tid før de kan begynne å virke. ca. en måned og mere. Fluanxol skal hjelpe på angst. Vondt at du også har angst. klem.. ← Nå har jeg brukt pillene i et døgn, merker stor forskjell. Er roligere i kroppen og den verste angsten er borte. men litt angst er jo der fortsatt. De siste dagene har vært de verste i mitt liv, er jo helt jævelig med sånn angst! Er veldig sliten og tung i kroppen.. leste litt i dagboka di reddelinnea,må si jeg synes utrolig synd på deg..
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 India skrev (På 2006-6-29 den 19.44): Nå har jeg brukt pillene i et døgn, merker stor forskjell. Er roligere i kroppen og den verste angsten er borte. men litt angst er jo der fortsatt. De siste dagene har vært de verste i mitt liv, er jo helt jævelig med sånn angst! Er veldig sliten og tung i kroppen.. leste litt i dagboka di reddelinnea,må si jeg synes utrolig synd på deg.. Er du fortsatt fornøyd med medisinen? Anonymkode: d3742...594
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 Det neste jeg oppnådde med dem var at jeg la på meg 30 kg på tre måneder. Anonymkode: 67273...a47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå