Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har plutselig fått panikkangst, vært hos legen og fått flunaxol tabletter.

Noen som har erfaringer med disse tablettene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg går på fluanxol nå. men jeg merker ingenting på de. også har jeg gått på dem i seks måneder. det tar lang tid før de kan begynne å virke. ca. en måned og mere. Fluanxol skal hjelpe på angst. Vondt at du også har angst. klem.. :klem:

Skrevet
jeg går på fluanxol nå. men jeg merker ingenting på de. også har jeg gått på dem i seks måneder. det tar lang tid før de kan begynne å virke. ca. en måned og mere. Fluanxol skal hjelpe på angst. Vondt at du også har angst. klem..  :klem:

Nå har jeg brukt pillene i et døgn, merker stor forskjell. Er roligere i kroppen og den verste angsten er borte. men litt angst er jo der fortsatt. De siste dagene har vært de verste i mitt liv, er jo helt jævelig med sånn angst! Er veldig sliten og tung i kroppen..

leste litt i dagboka di reddelinnea,må si jeg synes utrolig synd på deg.. :klem:

• 15 år senere...
Skrevet
India skrev (På 2006-6-29 den 19.44):

Nå har jeg brukt pillene i et døgn, merker stor forskjell. Er roligere i kroppen og den verste angsten er borte. men litt angst er jo der fortsatt. De siste dagene har vært de verste i mitt liv, er jo helt jævelig med sånn angst! Er veldig sliten og tung i kroppen..

leste litt i dagboka di reddelinnea,må si jeg synes utrolig synd på deg.. :klem:

Er du fortsatt fornøyd med medisinen? 

Anonymkode: d3742...594

Skrevet

Det neste jeg oppnådde med dem var at jeg la på meg 30 kg på tre måneder. 

Anonymkode: 67273...a47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...